انتشار برخی اطلاعات جدید از Pixelbook بعدی گوگل

گوگل

گوگل ظاهرا روی نسل بعدی کروم بوک Pixelbook مشغول کار است. لپ تاپ کروم بوکی که در نسل فعلی بهترین مشخصات سخت افزاری برای آن در نظر گرفته شده و بهترین ویژگی های را دربرمی گیرد. گفته شده این کروم بوک با اسم رمز Halvor تحت توسعه بوده و احتمالا جانشین Pixelbook Go است که در سال 2021 از راه می رسد.

به گزارش Chrome Unboxed، این لپ تاپ احتمالا با سیستم عامل Chromium همراست و پیشتر نیز 9to5Google گزارش داد که کروم بوک نسل جدید گوگل با اسم رمز Volteer تحت توسعه قرار دارد. یک منبع دیگر به اسم رمز Spyro اشاره داشته است.

گفته می شود گوگل از پردازنده نسل یازدهم تایگر لیک بهره خواهد گرفت و برخلاف پیکسل بوک گو و پیکسل اسلیت که با پردازنده نسل هشتمی امبر لیک عرضه شده، قدرت سخت افزاری بهتری خواهند داشت. علاوه بر این منبع گفته شده که Halvor دارای صفحه نمایش لمسی، صفحه کلید با نور پس زمینه و برخی دیگر است. احتمالا گوگل از طرح تاشو Pixelbook Go بهره خواهد گرفت و افراد می توانند آن را به یک لپ تاپ یا تبلت تبدیل کنند.

اطلاعات زیادی از نسل بعدی Pixelbook در دست نیست و نمی دانیم گوگل چه برنامه ای در سر دارد. برای بخش حافظه ، جدیدترین نسل Chromebook از دو نوع حافظه پشتیبانی می کند که حداقل یکی از آنها تا 16 گیگابایت رم دارند. علاوه بر این ، اطلاعات دیگری که تشخیص داده شد این بود که دستگاه از یک جک هدفون 3.5 میلی متری نیز برخوردار خواهد بود ، چیزی که Pixel Slate فاقد آن است. Halvor همچنین دارای 3 پورت USB Type C است که امکان پشتیبانی از USB 4 نیز وجود دارد. یعنی لپ تاپ احتمالاً دارای امکانات ارتباطی به روز است.

به هرحال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند پاییز امسال گوگل نسل بعدی پیکسل بوک را با طراحی زیبا و مشخصات کلیدی قابل توجه معرفی کند. دستگاهی که نباید آن را دست کم گرفت و گزینه جذابی به حساب می آید. شایان ذکر بوده که پیکسل بوک نسل جدید گوگل احتمالا از صفحه نمایش 4کی پشتیبانی کرده و نباید آن را مدل ساده ای به حساب آورد. گفتنیست گوگل در پاییز امسال گوشی های پیکسل 5 و پیکسل 4ای نسخه 5جی را عرضه می کند و بی شک نسل بعدی پیکسل بوک نیز در همین دوره زمانی معرفی و به بازار می رسد.

بیشتر بخوانید  اپلیکیشن Allo گوگل در حال از دست دادن محبوبیت خود

پیکسل بوک نسل جدید گوگل دارای مشخصات کلیدی پرچمدار و فراتراز انتظاری خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار برخی اطلاعات جدید از Pixelbook بعدی گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *