گوشی موتورولا Edge 40 در FCC رویت شد

گوشی موتورولا Edge 40 در FCC رویت شد

موتورولا به تازگی گوشی هوشمند پرچمدار Edge 40 Pro را در بازار جهانی عرضه کرده است. همچنین یک مدل ساده به نام موتورولا اج 40 نیز در دست تولید قرار دارد. افشاگری ها قبلاً طراحی این دستگاه و مشخصات آن را نشان دادند. علاوه بر این، به لطف لیست اخیر Geekbench، از عملکرد پردازنده آن نیز اطلاع داریم. اکنون، این گوشی هوشمند در وب سایت های گواهی FCC و TRDA رویت شده است.

گواهی TDRA نشان داده که دستگاه آینده موتو موتورولا اج 40 نام دارد و دارای شماره مدل XT2303-2 خواهد بود. با این حال، هیچ اطلاعات دیگری در مورد این گوشی در تاییدیه فاش نشده است.

گواهی FCC نیز وجود موتورولا اج 40 را تایید کرده و دستگاه با شماره مدل XT2303-1 کشف شد. این گواهی همچنین نشان می دهد که این گوشی به یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که از شارژ سریع 68.2 واتی پشتیبانی می کند.

با توجه به افشای اطلاعات اخیر، شایعه شده است که Moto Edge 40 آینده دارای ویژگی های هیجان انگیزی است. انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایشی با نرخ نوسازی بالا 144 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ به همراه وضوح FHD+ باشد. همچنین ممکن است روشنایی 1200 نیت داشته که استفاده از آن را در فضای باز آسان می کند.

از نظر عملکرد، Edge 40 طبق آخرین نتایج تست Geekbench می‌تواند از یک چیپ Dimensity 1100 قدرت گیرد. این گوشی احتمالاً با فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی عرضه می‌شود و از آخرین سیستم‌عامل اندروید 13 با My UX بهره ببرد. انتظار می رود این گوشی دارای باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 وات و پشتیبانی از شارژ بی سیم 15 وات باشد که استفاده از آن را راحت می کند.

شایعات حاکی از آن است که این دستگاه با یک دوربین دوگانه در عقب، از جمله دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.5 و پشتیبانی از OIS، همراه با لنز 13 مگاپیکسلی اولتراواید عرضه خواهد شد. در سمت جلو، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی برای تمام نیازهای سلفی دارد. جزئیات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی چه برنامه ای برای نسل بعدی گوشی خود دارد.

بیشتر بخوانید  موتورولا اج 50 پرو بزودی معرفی می شود

زیرا تاکنون اطلاعات بسیاری درباره مدل مذکور فاش شد.

منبع

4.9/5 - (30 امتیاز)

نظرات در مورد : گوشی موتورولا Edge 40 در FCC رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *