گلکسی اس 23 اولترا محبوب ترین مدل سری گلکسی اس 23

گلکسی اس 23 اولترا محبوب ترین مدل سری گلکسی اس 23

سامسونگ در اوایل ماه جاری از سری گوشی های پرچمدار گلکسی اس 23 رونمایی کرد. اکنون، عرضه جهانی خط تلفن های پریمیوم آغاز شده است و به نظر می رسد که گران ترین مدل نیز محبوب ترین این سری باشد.

اوایل امروز (17 فوریه 2023)، غول فناوری کره جنوبی شروع به پیش خرید برای سری گلکسی S23 کرد. این نشان دهنده شروع در دسترس بودن جهانی تلفن های هوشمند قبل از عرضه کامل آنها بود. عرضه جهانی همچنین تعداد قابل توجهی از پیش‌سفارش‌ها را مطابق با برند نشان داد. ظاهراً مدل برتر گلکسی اس 23 اولترا با بیش از 60 درصد از پیش‌فروش‌ها فقط برای این مدل بوده است.

Galaxy S23 Ultra دارای جدیدترین و بهترین مشخصات و ویژگی های این شرکت است. این شامل یک سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی Adaptive Pixel در پشت است و دستگاه با قلم S نیز عرضه می شود. سری S23 به تراشه پرچمدار جدید کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 2 SoC مجهز شده است. از هم‌اکنون، گلکسی اس 23 اولترا، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 پایه از طریق شرکت‌های مختلف و خرده‌فروشی در دسترس خواهند بود.

همچنین می توان آن را از وب سایت رسمی سامسونگ و همچنین پلتفرم های تجارت الکترونیک پیشرو مانند آمازون پیش خرید کرد. این دستگاه در چندین رنگ مختلف عرضه شده است که S23 Ultra به تنهایی در رنگ‌های گرافیتی، قرمز، آبی آسمانی و لیمویی عرضه می‌شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ : نگاهی کوتاه به تلویزیون هوشمند با ریموت هوشمند سامسونگ

نظرات در مورد : گلکسی اس 23 اولترا محبوب ترین مدل سری گلکسی اس 23

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *