گوشی منحصربفرد Duoqin Qin 3 Ultra شیائومی معرفی شد

گوشی منحصربفرد Duoqin Qin 3 Ultra شیائومی معرفی شد

برند زیست محیطی شیائومی Duoqin گوشی هوشمند جدیدی را در چین با سری Qin 3 عرضه کرده است. محصول مورد بحث Duoqin Qin 3 ultra نام دارد و برای مقابله با مسئله رو به رشد اعتیاد به گوشی های هوشمند ساخته شده است. این گوشی دارای فرمی جمع و جور است و صفحه نمایش آن تنها 5 اینچ است. اندروید 12 را اجرا می کند و مشخصات بسیار ابتدایی دارد.

Duoqin Qin 3 Ultra یک گوشی هوشمند جمع و جور با طراحی نه چندان درخشان است. این صفحه نمایش تخت و کناره ها با بریدگی دوربین سلفی سوراخ دار در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش دارد. در پشت، یک دوربین تکی و یک فلاش LED وجود دارد. Duoqin Qin 3 Ultra بر روی یک رابط منحصر به فرد اندروید 12 اجرا می شود و دارای فروشگاه برنامه مخصوص به خود است که عمداً بازی ها، رسانه های اجتماعی و برنامه های ویدیوی کوتاه را حذف می کند.

این دستگاه به طور خاص برای کودکان مدرسه ای و دانش آموزان طراحی شده است، زیرا به کاهش حواس پرتی های ناخواسته و بهبود بهره وری کمک می کند. Qin 3 Ultra دارای صفحه نمایش 5.02 اینچی با وضوح +HD است. این گوشی دارای دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی است. یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و فلاش LED در پشت وجود دارد. وزن این گوشی تنها 118 گرم است.

در زیر کاپوت، این گوشی هوشمند یک چیپست مدیاتک G99 به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. سوخت آن توسط یک باتری 2500 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که گفته می شود هفت روز در حالت آماده به کار و 9 ساعت مکالمه دوام می آورد. Duoqin Qin 3 Ultra در رنگ‌های مشکی، صورتی و طلایی عرضه می‌شود و برای خرید در چین با قیمت 1599 یوان (232 دلار) در دسترس است. سری Duoqin Qin 3 همچنین شامل وانیلی Qin 3 و رده بالاتر Qin 3 Pro است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شیائومی و معرفی روتر Router AX3000T

نظرات در مورد : گوشی منحصربفرد Duoqin Qin 3 Ultra شیائومی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *