گوشی شیائومی Civi 3 اواخر می معرفی می شود

گوشی شیائومی Civi 3 اواخر می معرفی می شود

طبق گزارش ها، شیائومی در حال کار بر روی گوشی بعدی خود تحت برند Civi برای بازار چین است. هنوز مشخص نیست که گوشی آینده Civi 2s نامیده می‌شود یا Civi 3. طبق گزارش شیائومی، Civi 3 تا پایان ماه جاری معرفی خواهد شد.

این گزارش حاکی از آن است که بیلد MIUI داخلی اخیر شیائومی Civi 3 با عنوان 14.0.3.0.TMICNXM شناخته می شود که نشان می دهد تا پایان ماه جاری در بازار خانگی به فروش می رسد. حتی در این گزارش آمده است که Civi 3 در 30 می معرفی خواهد شد. از آنجایی که انتظار می رود این شرکت تاریخ عرضه را در روزهای آینده تایید کند، توصیه می شود منتظر اعلامیه رسمی باشید.

گفته می‌شود دستگاه شیائومی با شماره مدل 23046PNC9C که اخیراً توسط 3C چین تأیید شده، Civi 3 است. فهرست نشان می‌دهد که این دستگاه ممکن بوده از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی کند.

انتظار می رود Civi 3 با صفحه نمایش اولد FHD+دارای نرخ نوسازی 120 هرتز با لبه های خمیده و بریدگی بیضی شکل وارد بازار شود. مدل دوم ممکن است دارای یک جفت دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی باشد. این دستگاه احتمالا از چیپست Dimensity 8200 و دوربین سری IMX8 سونی با پشتیبانی از OIS در عقب بهره خواهد بود. جزئیات دیگر Civi 3 در دست نیست. به احتمال زیاد، این دستگاه در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند.

Civi 3 تنها گوشی نیست که قرار است در ماه جاری راهی بازار چین شود. گزارش‌های اخیر نشان داده است که سری Realme 11 Pro، سری iQOO Neo 8، سری Honor 90، سری Vivo S17 و سری اوپو Reno 10 نیز در این ماه به بازار چین عرضه خواهند شد. در اخباری مرتبط گوگل اولین پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 14 را در ماه فوریه منتشر کرد. در اوایل این ماه، غول جستجو اولین نسخه بتا را حذف کرد. انتظار می رود این شرکت هفته آینده در Google I/O 2023 به طور رسمی از جدیدترین نسخه اندروید رونمایی کند. ما منتظر برنامه بتا از سوی OEM های دیگر هستیم.

درست مانند سال های گذشته، شیائومی بخشی از برنامه بتا خواهد بود. پایگاه کد MIUI نشان می دهد که این برند بیلدهای بتای اندروید 14 را برای 4 دستگاه منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  گوشی شیائومی CIVI 3 با چیپ دیمنسیتی 8200 از راه می رسد

هفته آینده، این شرکت احتمالاً برنامه بتا را برای عموم مردم به طور رسمی اعلام می کند. با این حال، برای آزمایش جدیدترین نرم افزار باید یک تست کننده ثبت شده باشید. ثبت نام برای تست کنندگان احتمالا پس از اطلاعیه باز می شود.

شیائومی با سایر OEM ها همراه خواهد شد که نسخه های بتا اندروید 14 را برای دستگاه های خود ارائه می دهند. اکثر شرکت‌های دیگر برای تست نرم‌افزار بتا از شما نیازی به ثبت نام ندارند. شما به سادگی می توانید با دنبال کردن دستورالعمل های موجود در وب سایت رسمی توسعه دهنده، نسخه های بتا را دانلود و نصب کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی شیائومی Civi 3 اواخر می معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *