افشا مشخصات کلیدی گوشی آنر Play 7T

افشا مشخصات کلیدی گوشی آنر Play 7T

در 28 مارس، آنر یک گوشی میان رده 5G تحت عنوان آنر پلی 7T را در چین معرفی می کند. این گوشی به عنوان جانشین Play 6T سال گذشته وارد بازار خواهد شد. به تازگی این برند پوستر جدیدی را منتشر کرد تا طراحی‌های جلو و عقب Play 7T را آشکار کند. علاوه بر این، مشخصات کلیدی دستگاه را نیز تایید کرده است.

این پوستر نشان می دهد که Honor Play 7T دارای یک صفحه نمایش ناچ است که به نظر می رسد یک پنل LCD باشد. لبه پایینی دستگاه دارای جک 3.5 میلی متری صدا، میکروفون، پورت USB-C و خروجی بلندگو است. با وجود اینکه در تصویر دیده نمی شود، به نظر رسیده دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت جانبی باشد.

به گفته آنر، Play 7T به یک پنل 6.74 اینچی مجهز شده و مانند مدل قبل، دستگاه ممکن است از وضوح HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز پشتیبانی کند. این دستگاه در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. هر دو مدل به 8 گیگابایت رم مجهز هستند و یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی شامل آن شده است. پیش بینی شده که تحت سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر رابط کاربری Magic 7.1 عمل کند.

پیش بینی شده Honor Play 7T دارای چیپست Dimensity 6020 باشد که اخیرا معرفی شد. تراشه جدید عملکردی مشابه Dimensity 700 فعلی خواهد داشت. شایعاتی وجود دارد که نشان داده Play 7T نسخه بهینه شده Honor Play 40 Plus پیشین بوده که در اکتبر 2022 عرضه شد.

سال گذشته، Honor در ماه آوریل از Honor Play 6T Pro در کنار Play 6T رونمایی کرد. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد مدل Honor Play 7T Pro در دسترس نیست. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود این شرکت چینی چه برنامه ای برای محصولات آینده دارد. این مدل مذکور نیز روزهای آینده معرفی خواهد شد و ابتدا به بازار چین می رسد.

پیدا نیست که آنر آیا گوشی آنر Play 7T را در بازارهایی غیر چین عرضه می کند یا خیر. از آنجایی که این برند در سطح بین المللی فعالیت داشته و عمده محصولاتش را در بازارهای گسترده عرضه می کند، عجیب نیست که مدل آنر Play 7T را در مناطق دیگری علاوه بر چین شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید  آنر از گوشی های Honor X30 و Honor X30 Plus رونمایی کرد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات کلیدی گوشی آنر Play 7T

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *