گوشی سونی Xperia 5 III راهی بازار شد

گوشی سونی Xperia 5 III راهی بازار شد

ماه گذشته سونی از پرچمدار کامپکت Xperia 5 III در چین رونمایی کرد. امروز، این دستگاه در کشور اصلی خود یعنی ژاپن به طور رسمی عرضه شده است. از ویژگی های برجسته این گوشی هوشمند می توان به صفحه نمایش ایده آل 6.1 اینچی، تراشه اسنپدراگون 888 و سیستم دوربین سه گانه اشاره کرد.

سونی Xperia 5 III با قیمت 137520 ین (~ ​​1207 دلار) قیمت و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز موجود است. این گوشی هوشمند در وب سایت رسمی سافت بانک و سونی لیست شده است.

سونی Xperia 5 III راهی بازار شد

برای یادآوری، این گوشی هوشمند با قیمت ارزان تر 6599 یوان (~ 1034 دلار) در چین عرضه شد. با توجه به مشخصات، سونی اکسپریا 5 III یک پرچمدار جمع و جور است که دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED می باشد رزولوشن Full-HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد. همچنین دارای نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز و نسبت صفحه نمایش 21:9 است. این دستگاه دوربین‌های مجهز به ZEISS را به رقابت دعوت می کند، دارای یک سیستم دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و در نهایت یک سنسور ماکرو 12 مگاپیکسلی است.

در بخش فنی، چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. از کارت microSD برای افزایش حافظه تا 1 ترابایت پشتیبانی می‌کند. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 30 واتی را نیز شامل می شود. این دستگاه  سیستم عامل اندروید 11 داشته و دارای استاندارد IP6X برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت سونی مراجعه کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چرا هارد SSD پلی ‌استیشن 5 ممکن است متفاوت از انتظارات ظاهر شود

نظرات در مورد : گوشی سونی Xperia 5 III راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *