گوشی زد تی ای Yuanhang 40 Pro+ در راه است

گوشی زد تی ای Yuanhang 40 Pro+ در راه است

ZTE اخیرا گوشی هوشمند Axon 40 SE را در کشور خود چین عرضه کرده است و اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید در بازار چین با نام ZTE Yuanhang 40 Pro+ است.

یک تیزر برای گوشی هوشمند آینده تایید می کند که ZTE Yuanhang 40 Pro+ به طور رسمی در 26 اکتبر عرضه خواهد شد. پیش از عرضه رسمی، این دستگاه برای پیش فروش در بازار چین آماده شده است. مدل رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی گوشی هوشمند آینده 2198 یوان قیمت دارد که تقریباً به 303 دلار تبدیل می شود. انتظار می‌رود این دستگاه از روزی که عرضه می‌شود، یعنی در 26 اکتبر، حمل و نقل را آغاز کند.

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد این تلفن هوشمند جدید منتشر نشده است، ZTE می‌گوید که این گوشی مجهز به نشانگر نور تنفس برای تماس‌های ورودی، تنظیمات دوربین سه‌گانه 64  مگاپیکسلی و طراحی بدنه نازک ۷.۶ میلی‌متری است. طبق اطلاعات فاش شده و گزارش ها، ZTE Yuanhang 40 Pro+ دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED فول اچ دی پلاس است و پردازنده مدیاتک Dimensity 810 را تامین می کند. بخش دوربین شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی است.

یک چراغ زنگ برای اعلان تماس ورودی وجود خواهد داشت. این دستگاه که بر روی سیستم عامل اندروید با رابط کاربری سفارشی این شرکت اجرا می شود، از باتری 4510 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی تغذیه می شود. انتظار می رود این گوشی در دو رنگ آبی لاجوردی و خاکستری گرگ و میش عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی زد تی ای AXON 40 ULTRA SPACE در راه است

نظرات در مورد : گوشی زد تی ای Yuanhang 40 Pro+ در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *