گوشی زد تی ای Blade V40 Smart معرفی شد

گوشی زد تی ای Blade V40 Smart معرفی شد

غول مخابراتی چینی ZTE از گوشی هوشمند جدید سری Blade با نام ZTE Blade V40 Smart در بازار آمریکای جنوبی رونمایی کرد. این گوشی هوشمند در سه رنگ مختلف مانند قرمز، مشکی و آبی عرضه می شود و قیمت آن از 195 دلار است.

در قسمت عقب دستگاه، یک جزیره دوربین مستطیلی قرار گرفته که سه دوربین شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و همچنین یک جفت دوربین 2 مگاپیکسلی برای ماکرو و سنجش عمق دربرمی گیرد.

در بخش پردازشی، این گوشی از یک چیپست هشت هسته ای UNISOC Tiger T612 قدرت می گیرد که با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود و می تواند از طریق کارت microSD ارتقا یابد. برای روشن نگه داشتن چراغ های آن، دستگاه از یک باتری 6000 میلی آمپری معتبر قدرت می گیرد که از پشتیبانی شارژ سریع 22.5 واتی نیز پشتیبانی می کند. از نظر نرم‌افزاری، با سیستم‌عامل اندروید 11 کمی قدیمی‌تر از قبل عرضه می‌شود.

در دیگر خبرها شرکت ZTE پیشتر یک محصول میان رده جدید را معرفی کرده که تلفن هوشمند ZTE Blade A52 نامیده می شود. این محصول شرکت چینی یک گزینه رده پایه بوده و چندان سطح بالا به حساب نمی آید.  در بخش عقب آن حسگر اثرانگشت جای گرفته و ماژول دوربین مستطیل شکل عمودی با سه حسگر به چشم می خورد. در جلو نیز نمایشگر ناچی داشته همانطور که بیشتر مدل های اقتصادی چنین طرحی دارند.

به غیر از معرفی ZTE Blade A72 4G و Blade A72 5G، شرکت مورد اشاره تصمیم گرفت گوشی هوشمند Blade A52 نیز معرفی کند. Blade A52 که در مالزی معرفی شد، یک گوشی سطح ابتدایی است که از پردازنده Unisoc و یک باتری بزرگ بهره می گیرد. در ادامه به تمام جزئیات مشخصات، ویژگی ها و قیمت Blade A52 خواهیم پرداخت.

به هر حال جهت کسب جزئیات تکمیلی به وب سایت این شرکت مراجعه داشته باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Blade A2 Plus ، گوشی جدید ZTE با باتری بسیار قدرتمند

نظرات در مورد : گوشی زد تی ای Blade V40 Smart معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *