هدفون Redmi Buds 4 Youth Edition معرفی شد

هدفون Redmi Buds 4 Youth Edition معرفی شد

ردمی زیر نام تجاری شیائومی امروز پنج دستگاه جدید را معرفی کرد. اینها شامل سری Redmi K60، Redmi Watch 3، Band 2 و Buds 4 Youth Edition هستند. Redmi Buds 4 Youth Edition سومین دستگاه پس از Buds 4 و Buds 4 Pro است که در اوایل امسال عرضه شد. همانطور که از نام آن پیداست، جدیدترین ایرفون TWS با مشخصات کمی عرضه می شود و مدل پایه در سری Buds 4 است.

ردمی زیر نام تجاری شیائومی امروز پنج دستگاه جدید را معرفی کرد. اینها شامل سری Redmi K60، Redmi Watch 3، Band 2 و Buds 4 Youth Edition هستند. Redmi Buds 4 Youth Edition سومین دستگاه پس از Buds 4 و Buds 4 Pro است که در اوایل امسال عرضه شد. همانطور که از نام آن پیداست، جدیدترین ایرفون TWS با مشخصات کمی عرضه می شود و مدل پایه در سری Buds 4 است. برای دانستن بیشتر در مورد آن در زیر بخوانید.

Redmi Buds 4 Youth Edition شبیه به Apple AirPods است. هدفون های TWS دارای نیم ساقه و نوک گوش کمی خمیده هستند. آنها دارای استاندارد IP54 ضد گرد و غبار و پاشش آب هستند. کاربران می توانند با ضربه زدن روی ساقه هدفون، کارهای مختلفی را انجام دهند.

Redmi Buds 4 Youth Edition مجهز به یک درایور دینامیک 12 میلی متری برای صدای بیس و صدای واضح است. دارای قابلیت حذف نویز محیطی برای کیفیت واضح در تماس ها. هدفون TWS دارای اتصال بلوتوث 5.3 و حالت تاخیر کم است. آنها از جفت شدن سریع نیز پشتیبانی می کنند.

Redmi Buds 4 Youth Edition دارای عمر باتری 20 ساعته با یک جعبه شارژ است. ادعا می شود که هر هدفون 5 ساعت استفاده را ارائه می دهد. دستگاه صوتی را می توان از طریق پورت USB-C شارژ کرد.

Redmi Buds 4 Lite دارای برچسب قیمت 139 یوان (20 دلار) است. آنها در رنگ های سفید آفتابی، مشکی نیمه شب، نارنجی غروب و سبز مرسوم ارائه می‌شوند. هدفون TWS مورد اشاره برای خرید در چین موجود است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رویت شدن گوشی Redmi Note 12 4G در Geekbench

نظرات در مورد : هدفون Redmi Buds 4 Youth Edition معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *