گلکسی تب اس 9 دارای باتری ارتقایافته است

گلکسی تب اس 9 دارای باتری ارتقایافته است

تبلت ها در مقایسه با گوشی های هوشمند باتری پرظرفیت تری شامل آنها می شود. این دستگاه ها به دلیل داشتن صفحه نمایش بزرگتر و پردازنده قوی نیاز دارند تا انرژی بیشتری داشته باشند و فعال باقی بمانند.

گذشته از آن این دستگاه دارای نمایشگر با وضوح بالایی بوده که نیاز به باتری پرظرفیت را لازم می کند. گذشته از آن اجزای سخت‌افزاری، تبلت‌ها نیز به گونه‌ای طراحی شده که در مقایسه با گوشی‌های هوشمند برای مدت زمان طولانی‌تری کاربری طولانی تری دارند، بنابراین برای تامین انرژی کافی در طول روز به باتری‌های بزرگ‌تری نیاز است. سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از سری گلکسی تب اس 9 بوده و طبق آخرین اطلاعات افشا شده نشان می دهد که برند کره ای درصدد معرفی یک تبلت با باتری پرظرفیت است.

آخرین افشای سامسونگ که ابتدا در گلکسی کلاب و بعد در Sammobile منتشر شد، نشان داده که این شرکت عملکرد باتری را با Galaxy Tab S9 آینده خود ارتقا خواهد بخشید. طبق فهرست آژانس چینی CQC، این تبلت معرفی نشده دارای ظرفیت 8160 میلی آمپر ساعتی بوده که ظرفیت معمولی آن 8500 میلی آمپر ساعت است. این افزایش بسیار خوبی نسبت به ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعتی سامسونگ گلکسی تب اس 8 نسل فعلی محسوب می شود.

مشخص نیست که آیا سایر تبلت های موجود در این سری نیز با همین ویژگی مواجه خواهند شد یا خیر. با این حال، اطلاعات قبلی نشان داده که پرچمدار Galaxy Tab S9 Ultra ظرفیت باتری بیشتری نسبت به نسل فعلی نخواهد داشت. با این وجود، انتظار می رود چندین پیشرفت دیگر با گلکسی تب اس 9 ارائه شود، مانند استاندارد ضدآب IP67. جدیدترین تبلت های سامسونگ احتمالا اواخر امسال یا در رویداد Galaxy Unpacked ماه آگوست معرفی خواهند شد.

در حالی که تبلت ساده گلکسی تب اس 9 یک دستگاه هیجان انگیز بوده، اما موردانتظارترین نسخه گلکسی تب فولد شایعه شده، اولین تبلت تاشو سامسونگ است. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود برند کره ای چه تصمیمی برای نسل بعدی تبلت های خود دارد و آیا محصول هیجان انگیزی ارائه خواهد داد یا خیر. برندی که سال ها در زمینه تولید تبلت فعالیت دارد. بنابراین جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

بیشتر بخوانید  سری گلکسی اس 23 دارای حافظه سریعتر است

منبع

4.9/5 - (54 امتیاز)

نظرات در مورد : گلکسی تب اس 9 دارای باتری ارتقایافته است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *