گوشی ریلمی Q5x با پردازنده Dimensity 700 معرفی شد

گوشی ریلمی Q5x با پردازنده Dimensity 700 معرفی شد

ریلمی اولین بار در آوریل امسال از گوشی های هوشمند جدید سری Q5 خود رونمایی کرد که از سه مدل مختلف مانند Realme Q5، Realme Q5 Pro و همچنین Realme Q5i تشکیل شده است. اکنون این شرکت یکی دیگر از اعضای سری Q5 را به نام Realme Q5x در بازار چین معرفی کرد.

Realme Q5x جدید دارای یک صفحه نمایش 6.52 اینچی IPS LCD بوده که وضوح صفحه نمایش HD+ و نرخ نوسازی 60 هرتز دارد. مانند بسیاری دیگر از گوشی‌های هوشمند سطح پایه، از نمایشگر ناچ در جلو استفاده می‌کند تا دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی درون این حفره جای دهد.

با آمدن به قسمت عقب گوشی، با یک جفت حلقه دوربین دایره‌ای روبرو خواهیم شد که یک دوربین دوگانه متشکل از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک واحد سنجش عمق 0.3 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. به غیر از آن، یک واحد فلاش LED نیز برای کمک به دوربین های عقب در هنگام گرفتن عکس در محیط های کم نور وجود دارد.

در بخش فنی، Realme Q5x از یک چیپست هشت هسته‌ای مدیاتک Dimensity 700 استفاده می‌کند که با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراه می‌شود که می‌توان آن را از طریق کارت microSD افزایش داد. همچنین با باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 10 واتی عرضه خواهد شد.

Realme Q5x که با Realme UI 3.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 عرضه شده است، همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت جانبی و یک جک هدفون 3.5 میلی متری برای هدفون های سیمی است. این محصول در دو رنگ مختلف مانند آبی ستاره ای و سیاه ابری ارائه می شود.

برای کسانی که علاقه مند هستند، Realme Q5x با قیمت 899 یوان (134 دلار) در بازار چین به دلیل پیکربندی تنها 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. مشابه سایر گوشی های هوشمند سری ریلمی کیو، Realme Q5x جدید ممکن است به عنوان یک مدل ریبرند شده وارد بازار جهانی شود.

در اخباری مرتبط آخرین همکاری Realme با سری انیمیشن نمادین Naruto است و ما نسخه محدود GT Neo3 را با الهام از شخصیت شناخته شده دریافت می کنیم. مشخصات این گوشی با نسخه شارژ 150 واتی GT Neo3 یکسان است، در حالی که بسته بندی و ظاهر مطابق با این موضوع خاص تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر زنده گوشی Realme 11 Pro+

این گوشی دارای رنگی عمدتاً نارنجی ب.ئخ که با عناصر سیاه ترکیب شده در حالی که جزیره دوربین از فلز ساخته شده و هدبند ناروتو به تم بدنه است. Realme همچنین با یک جعبه اسکرول مخصوص شامل گوشی، یک قاب مخصوص، یک پین اجکتور سیم کارت ناروتو، آداپتور شارژ 150 واتی و کابل و یک پاوربانک 10000 میلی‌آمپر ساعتی با تم ناروتو با شارژ سریع 33 واتی، اطمینان حاصل کرد که بسته‌بندی ایده آلی ارائه می کند. این گوشی همچنین با تصاویر پس زمینه ناروتو، آیکون ها، صداها و یک انیمیشن شارژ ویژه همراه است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ریلمی Q5x با پردازنده Dimensity 700 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *