گوشی جدید موتورولا تاییدیه 3C گرفت

گوشی جدید موتورولا تاییدیه 3C گرفت

یک گوشی مرموز موتورولا با شماره مدل XT2243-2 در وب سایت گواهی 3C چین مشاهده شده است. این مدل قبلاً موفق به کسب تاییدیه CMIIT شده بود و حال نوبت به 3C رسید. گوشی هوشمند مورد اشاره همچنین در وب سایت تاییدیه WiFi Alliance نیز رویت شده است.

اگرچه نام دقیق دستگاه نامشخص است، لیست های تاییدیه نشان می دهند که در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. لیست 3C تنها به شماره مدل Moto XT2243-2 اشاره داشته و اطلاعات کلیدی را در مورد دستگاه نشان نمی دهد. محصول آینده موتورولا با پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی عرضه خواهد شد. گواهی‌های CMIIT و WiFi Alliance هیچ اطلاعاتی را فاش نمی‌کنند. حدس می زنیم که گوشی مرموز با شماره مدل XT2243-2 متعلق به سری Edge باشد. گزارش‌های گذشته حاکی از آن است که این گوشی هوشمند Edge 2022 خواهد بود.

اگر Moto XT2243-2 واقعاً Edge 2022 باشد، طبق شایعات، می تواند با صفحه نمایش 6.5 اینچی POLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 144 هرتز عرضه شود. گفته شده این دیوایس دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و سیستم دوربین سه‌گانه با محوریت حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز 13 مگاپیکسلی اولتراواید و لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی در عقب دارد. گفته می‌شود که در بخش پردازشی، این گوشی هوشمند از پردازنده Dimensity 1050 مدیاتک به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. گذشته از آن این دستگاه به یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد Moto XT2243-2 یا Edge 2022 در وب ظاهر شود. در اخباری مرتبط موتورولا یک OEM گوشی هوشمند است که اغلب از نظر سرعت شارژ نسبت به دیگران عقب مانده است و در پرچمدار فعلی سری Edge 30 خود سرعت 68 وات را به کار گرفت در حالی که سایرین مانند OPPO با 80 وات یا بیشتر جلوتر هستند. با این حال، شرکت متعلق به لنوو در نظر دارد شارژ بسیار سریع را بزودی فعال سازد، شارژی که می تواند موجب ارتقا عملکرد باتری دستگاه شود.

گمان می‌رود برند مورد بحث برای گوشی‌های هوشمندی با اسم رمز فرانتیر فعال بوده، اگرچه ممکن است در واقع به عنوان چیزی شبیه Edge 30 Ultra معرفی شود. این بدان دلیل است که انتظار می رود در نسخه قبلی Edge X30/30 Pro/Plus پیشرفت زیادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید  اولین تصاویر Razr 2020 موتورولا با پشتیبانی شبکه 5جی

شایعه شده که این پرچمدار فوق العاده با ارتقاء به پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 آغاز می شود. با این حال، ممکن است با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بسیار فراتر از این هم ظاهر شود، که قطعاً برای موتورولا اولین خواهد بود، اگر برای جهان در آن نقطه نباشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی جدید موتورولا تاییدیه 3C گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *