گوشی OnePlus 10R در بهار 2022 معرفی می شود

گوشی OnePlus 10R در بهار 2022 معرفی می شود

OnePlus در حال حاضر جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود را در چین عرضه کرده است که به عنوان OnePlus 10 Pro شناخته می شود. این شرکت هنوز دستگاه را به بازارهای جهانی عرضه نکرده و عرضه مدل استاندارد OnePlus 10 نیز دور از انتظار نیست.

در این میان، گزارش جدیدی وجود دارد که ادعا می کند شرکت تحت حمایت OPPO اکنون در حال آماده شدن برای عرضه یک نوع جدید از گوشی هوشمند با نام OnePlus 10R در سه ماهه دوم سال جاری است. اگر گزارش ها را باور کنیم، گوشی OnePlus 10R با چیپست مدیاتک دیمنسیتی 9000 عرضه خواهد شد. این همان پردازنده ای است که انتظار می رود گوشی هوشمند اوپو Find X5 آینده به آن مجهز باشد.

بر اساس گزارش Android Central،  گوشی OnePlus 10 به دلیل عدم پشتیبانی از اتصال mmWave برای 5G که آن را برای بازار آمریکای شمالی نامناسب می‌کند، از Dimensity 9000 استفاده نمی‌کند. در مورد OnePlus 10R، پسوند R دستگاه ارائه شده توسط این شرکت محدود به بازارهای آسیایی است، بنابراین این امکان برای OnePlus وجود دارد که از Dimensity 9000 در این دستگاه استفاده کند.

به نظر می رسد که وان پلاس اکنون در تلاش است تا از تراشه های مدیاتک بیشتری برای عرضه مدل های ارزان قیمت، میان رده و برخی دیگر استفاده کند. تا سال 2021، این شرکت به طور انحصاری از تراشه‌های کوالکام Snapdragon استفاده می‌کرد، اما سال گذشته با عرضه Nord 2 این موضوع تغییر کرد.

در مورد سایر مشخصات OnePlus 10R، انتظار می رود که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش AMOLED باشد که نرخ نوسازی 120 هرتز باشد. در سایر مشخصات باید به حداقل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. جزئیات بیشتری هنوز در دسترس نیست اما انتظار داریم در هفته ها یا ماه های آینده بیشتر بدانیم.

احتمالا در ماه آوریل شاهد معرفی این مدل رده میانی وان پلاس باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  وان پلاس 11 و 12 به هوش مصنوعی مجهز می شوند

نظرات در مورد : گوشی OnePlus 10R در بهار 2022 معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *