گوشی جدید تکنو به چیپ Dimensity 9000+مجهز می شود

گوشی جدید تکنو به چیپ Dimensity 9000+مجهز می شود

اخیراً، در یک ویدیوی زنده گزارش داده بودیم که Tecno در حال آماده شدن برای رونمایی از فانتوم V فولد جدید است که به زودی راه اندازی می شود. اکنون، این شرکت رسما تایید کرده است که از گوشی تاشو پرچمدار خود در جریان رویداد MWC 2023 اواخر این ماه رونمایی خواهد کرد.

در یک بیانیه مطبوعاتی رسمی، این شرکت اعلام کرد که در حال آماده شدن برای معرفی اولین گوشی هوشمند تاشو خود در کنفرانس کنگره جهانی موبایل 2023 است. قابل ذکر است که این دستگاه همچنین اولین گوشی هوشمند تاشوی چپ و راست جهان خواهد بود که از پرچمدار مدیاتک Dimensity 9000+ SoC نیز بهره می برد. به عبارت دیگر، آن را با نوآوری و برخی از مشخصات و ویژگی های درجه یک ارائه می شود. برای کسانی که نمی دانند، سری Phantom مجموعه گوشی های پیشرفته Tecno است.

به گفته جک گو، مدیر کل Tecno، ما خوشحالیم که با معرفی PHANTOM V Fold، یک نقطه عطف مهم و هیجان انگیز دیگر را همراه با MediaTek رقم می زنیم. در توسعه اولین گوشی هوشمند تاشو به چپ و راست جهان که مجهز به پردازنده MediaTek Dimensity 9000+ است، بر اعتقاد راسخ خود به توانایی این همکاری برای ادامه ارائه تجربیات بی نظیر به مشتریان خود در سراسر جهان تأکید می کنیم.

این گوشی هوشمند تاشو به طور رسمی در 28 فوریه 2023 رونمایی خواهد شد. Phantom V Fold همچنین همکاری گسترده Tecno با MediaTek را نشان می‌دهد زیرا هر دو برند از نزدیک برای گوشی هوشمند آینده کار می کردند. به گفته Finbarr Moynihan، معاون بازاریابی شرکتی MediaTek، “این تراشه به TECNO امکان می دهد PHANTOM V Fold را با یک تجربه پرچمدار قدرتمند وارد بازار کند و ما مشتاقانه منتظر ادامه این همکاری ارزشمند هستیم.”

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری گوشی تکنو Spark 10 5G در راه است

نظرات در مورد : گوشی جدید تکنو به چیپ Dimensity 9000+مجهز می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *