حافظه لنوو Xiaoxin Solid-State U راهی بازار شد

حافظه لنوو Xiaoxin Solid-State U راهی بازار شد

لنوو رسما دیسک U Xiaoxin Solid-state را برای فروش در چین عرضه کرده است. محصولی که دارای طراحی اسکیت برد است برای اولین بار در اوایل این ماه رونمایی شد. این یک درایو کوچک و قابل حمل است که ظرفیت ذخیره سازی 128 گیگابایتی را ارائه می دهد و برای ذخیره فایل های بزرگ و داده های مهم ایده آل است.

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های این درایو طراحی منحصر به فرد اسکیت بورد آن است که نه تنها آن را چشم نواز می کند بلکه به بدنه درایو امکان چرخش می دهد و باز و بسته شدن آن را آسان می کند. علاوه بر این، درایو دارای یک رابط دوگانه USB-A و Type-C است که به آن امکان می دهد با دستگاه های مختلف و در سناریوهای مختلف استفاده استفاده شود. بدنه از مواد آلیاژ آلومینیوم با تکنولوژی سطح ظریف ساخته شده است. از ذخیره سازی رابط چرخشی 360 درجه پشتیبانی می کند و با یک پوشش قابل تعویض و یک بند قابل حمل ارائه می شود.

درایوهای USB سنتی دارای سرعت خواندن و نوشتن 20 تا 30 مگابایت بر ثانیه هستند و برخی از درایوهای پرسرعت سرعت خواندن 150 مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهند. با این حال، دیسک U حالت جامد Xiaoxin Lenovo با ارائه سرعت خواندن تا 400 مگابایت بر ثانیه خود را متمایز می کند. این امر از طریق استفاده از یک تراشه کنترل اصلی پیشرفته تر و ذرات حافظه فلش با کارایی بالا، که قادر به ارائه همان سطح عملکرد یک هارد دیسک حالت جامد هستند، به دست می آید. این دستگاه از سیستم فایل exFAT استفاده می‌کند که آن را برای استفاده با سیستم‌های در حال اجرا بر روی سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS، ویندوز و لینوکس مناسب می‌کند.

لنوو Xiaoxin Solid-state U Disk در حال حاضر در چین با قیمت 149 یوان (22 دلار) به فروش می رسد، اما قیمت آن پس از اولین فروش به 169 یوان (24 دلار) می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کروم بوک لنوو IdeaPad Slim 3i معرفی شد

نظرات در مورد : حافظه لنوو Xiaoxin Solid-State U راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *