گوشی جدیدی از Redmi 4G در FCC رویت شد

گوشی جدیدی از Redmi 4G در FCC رویت شد

ردمی اخیرا چندین گوشی هوشمند جدید 4G را در بازار جهانی عرضه کرده است. این شامل مدل ساده Redmi Note 12 4G و Note 12 Pro 4G می شود. این گوشی ها برای کسانی که به دنبال گزینه ای متعادل با برچسب قیمت مقرون به صرفه هستند عالی محسوب می شوند. به نظر می رسد که برند فرعی شیائومی در حال برنامه ریزی برای ارائه گزینه های بیشتری در بخش 4G به مصرف کنندگان است زیرا یک گوشی هوشمند جدید در سایت FCC رویت شده است.

همانطور که توسط GoAndroid مشاهده شد، یک گوشی هوشمند جدید Redmi با شماره مدل 23053RN02L در وب سایت کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) رویت شده است. در حالی که این لیست جزئیات جالب زیادی در مورد این گوشی نشان نداده، اسناد به اشتراک گذاشته شده توسط مقامات نشان می دهد که این گوشی هوشمند 4G خواهد بود.

با توجه به لیست، گوشی هوشمند Redmi دارای WiFi دو بانده، سازگاری با آداپتور 12vdc و باتری 2.8Vdc از نوع لیتیوم یون است. با آداپتور MDY-12-EA، یک شارژر 55 واتی GaN هم تست شد. در سوی دیگر، دستگاه به MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 مجهز می شود. در حالی که نام بازاریابی گوشی هوشمند Redmi در حال حاضر ناشناخته بوده، انتظار می رود اطلاعات بیشتری در آینده نزدیک فاش شود.

به عنوان یک گوشی هوشمند 4G، می توانیم انتظار داشته باشیم که Redmi 23053RN02L به عنوان یک گوشی میان رده یا ارزان قیمت با مشخصات مناسب عرضه شود. این گوشی می تواند دارای صفحه نمایش بزرگ و باتری با سیستم دوربین دوگانه باشد.

همانطور که قبلاً ذکر شد، Redmi اخیراً Note 12 Pro 4G را با صفحه نمایش AMOLED و وضوح Full HD+ در اروپا عرضه کرده است. پردازنده کوالکام اسنپدراگون 732G به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به آن مجهز شد. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی وجود دارد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی چه برنامه ای برای محصول آینده در سر دارد. ردمی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی کرده که توانسته موردتوجه قرار گیرد. پیش بینی شده مدل های اقتصادی جدید در راه باشند.

بیشتر بخوانید  سری Redmi K70 با پردازنده پرچمدار از راه می رسند

منبع

3/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : گوشی جدیدی از Redmi 4G در FCC رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *