گوشی تاشو وان پلاس اواخر امسال معرفی می شود

گوشی تاشو وان پلاس اواخر امسال معرفی می شود

Oppo و Vivo وارد بخش تاشو شده اند و اکنون به نظر می رسد که OnePlus برند بعدی گروه BBK باشد که به آن ملحق می شود. در ژانویه، اولین تکه‌های شواهد زمانی پدیدار شد که علائم تجاری OnePlus V Fold و V Flip توسط Stufflistings مشاهده شد. اکنون، برند چینی عرضه این دو دستگاه تاشو را تایید کرده است. این تیزر در جریان رویداد بزرگ امروز ظاهر شد که OnePlus 11، 11R و مجموعه‌ای از محصولات دیگر را برای بازارهای جهانی معرفی کرد. این تیزر پیش بینی عرضه این گوشی های تاشو جدید را تایید می کند.

اولین تیزر در آگوست 2022 منتشر شد، زمانی که مدیر عامل OnePlus، Pete Lau، تصویر مکانیزم لولا را فاش کرد. اکنون این برند راه اندازی دستگاه های فولد و فلیپ را تایید کرده است. تصویر تیزر عرضه گوشی تاشو جدید را در سه ماهه سوم سال 2023 تایید می کند. این یعنی زمانی بین جولای و سپتامبر 2023. سامسونگ سری گلکسی نوت را برای تمرکز روی دستگاه تاشو خود کشت و ظاهراً وان پلاس نیز همین کار را با سری وان پلاس پرو انجام داد. . این تعداد پرچمداران را کاهش داد و منابع خود را بر روی راه اندازی یک تاشو جدید متمرکز خواهد کرد.

طبق شایعات، OnePlus V Fold و V Flip بر اساس Oppo Find N2 و N2 Flip ساخته خواهند شد. توصیه می کنیم این شایعات را با کمی نمک مصرف کنید. به هر حال، تا سه ماهه سوم 2023 این دو تاشو منسوخ خواهند شد. علاوه بر این، Oppo Find N2 Flip در اواخر این ماه اولین عرضه جهانی خود را خواهد داشت. بنابراین، چه فایده ای دارد که یک دستگاه را دو بار راه اندازی کنیم؟ البته، اصطلاح “مبتنی بر” به معنای “برابر” نیست. شاید، ما اینجا و آنجا ارجاعات را ببینیم، اما تلفن ها همچنان در شکل خود متفاوت خواهند بود.

با توجه به زمان عرضه، انتظار داریم OnePlus V Fold و V Flip پرچمداران سال 2023 باشند. برخلاف تاشوی که اخیراً منتشر شده است، انتظار داریم این دو دستگاه، اسنپدراگون 8 نسل 2 را ارائه کنند. ممکن است خیلی زودتر از این باشد که همه چیز را سر و سامان دهیم، اما همه چیز برای حدس و گمان باز است. وقتی صحبت از بازاریابی برای محصولات آینده می شود، وان پلاس برند ساکت تری نیست. بنابراین انتظار داریم در ماه های آینده تیزرهای زیادی منتشر شود.

بیشتر بخوانید  گوشی وان پلاس 12R تاییدیه TDRA گرفت

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی تاشو وان پلاس اواخر امسال معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *