گوشی ایسوس ROG Phone 6D در راه است

گوشی ایسوس ROG Phone 6D در راه است

ایسوس ممکن است به زودی یک گوشی هوشمند جدید عرضه کند. طبق تاییدیه ها و یک افشاگر قابل اعتماد، این گوشی با برند ROG عرضه خواهد شد. گفته می شود که این یک نوع جدید از ROG Phone 6 است. به تازگی، دو گوشی هوشمند آینده ایسوس با شماره مدل ASUS_AI2203_A و ASUS_AI2203_B در 3C رویت شدند. افشاگر شناخته شده Digital Chat Station می گوید که این شماره مدل ها متعلق به ایسوس ROG Phone 6D است که هنوز معرفی نشده است.

این گوشی همچنین در صفحه گواهینامه RoHS وب سایت رسمی ایسوس مشاهده شده است. این فهرست نام بازاریابی رسمی دستگاه را تأیید می کند. به گفته Digital Chat Station، ROG Phone 6D آینده از چیپست مدیاتک Dimensity 9000 Plus بهره می برد. این نشان می دهد که D در نام مخفف “Dimensity” است.

علاوه بر این، به گفته افشاگر، این گوشی هوشمند از صفحه نمایش تخت 165 هرتزی بهره گرفته که از نمایشگر سامسونگ برخوردار است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 65 واتی هم در کار است. با توجه به مشخصات ذکر شده، ROG Phone 6D تنها از نظر چیپست متفاوت خواهد بود. برای کسانی که نمی دانند، ROG Phone 6 اصلی دارای تراشه چیپ Snapdragon 8 Plus Gen 1 است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند. انتظار داریم گوشی جدید ایسوس به عنوان محصولی گیمینگ از چیپست مدیاتک برخوردار بوده و ویژگی های برجسته ای به همراه خواهد داشت. ناگفته نماند ایسوس پیشتر سری راگفون 6 را به عنوان محصولاتی حرفه ای معرفی کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات گوشی ایسوس ROG Phone 7

نظرات در مورد : گوشی ایسوس ROG Phone 6D در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *