تأثیر آب زنجبیل بر لاغری چربی شکم

آب زنجبیل

افراد زیادی از چاقی بیش از حد و چربی های زیاد اطراف شکم و پهلو های خود رنج می برند و از این موضوع ناراحت هستند. بسیاری از افراد به خاطر این وضعیت ظاهری و اندام نامناسب خود خجالت زده شده و از حضور در جامعه خودداری می‌ کنند. روش های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. برخی از افراد برای این که اضافه وزن خود را از دست دهند به ورزش های سنگین پرداخته و سعی دارند با انجام فعالیت زیاد چربی های خود را از دست دهند.

عده ای دیگر نیز با رعایت رژیم غذایی سنگین و نخوردن غذا،  گاهی با ورزش و گاهی بدون ورزش می خواهند وزن خود را کم کنند. افرادی نیز وجود دارند که نه اهل ورزش هستند و نه اهل پرهیز غذایی و رژیم گرفتن می باشند , این افراد با استفاده از قرص هایی که در بازار برای کاهش وزن به فروش می رسند , سعی دارند بدون زحمت و سریع لاغر شوند.

اما روشی که اخیرا نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است , روش های طب سنتی و گیاهی است , آب زنجبیل یکی از عصاره هایی است که اخیرا برای کاهش وزن مورد توجه قرار گرفته است. خاصیت های ترموژنی زنجبیل در دفع سموم از بدن کمک می کند، این خواص در چربی سوزی نیز موثر بوده و متابولیسم بدن را افزایش می دهد , در نتیجه سوخت و ساز بدن زیاد شده و فرد چربی بیشتری از دست داده و لاغر می شود.

برای تهیه این ماده جادویی باید اول زنجبیل را رنده کرده یا خوب پودر کنید سپس با مقداری آب شده خوب بجوشانید. حداقل اجازه دهید 5 دقیقه خوب بجوشد , سپس از توری بگذرانید و آب زنجبیل را در یک لیوان ریخته و بنوشید. زنجبیل ها را دور نریزید , می توانید آن ها را روی پوست صورت خود قرار داده و به عنوان یک ماسک بسیار عالی برای لایه برداری پوست خود از آن استفاده کنید. آب زنجبیل خیلی زود خاصیت خود را از دست داده و بی مصرف می شود. بهتر است در مدتی کم تر از سه ساعت پس از تهیه استفاده شود. اگر می خواهید نتیجه خوبی بگیرید بهتر است حداقل روزی 3 بار آب زنجبیل را مصرف نمایید.

بیشتر بخوانید  غذاهای بی دردسر و رژیم بی دردسر برای لاغری

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تأثیر آب زنجبیل بر لاغری چربی شکم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *