گوشی ایسوس ROG Phone 6 Batman Edition در راه است

گوشی ایسوس ROG Phone 6 Batman Edition در راه است

ایسوس ROG Phone 6 را در ماه جولای عرضه کرد. اکنون، طبق گزارش ها، این شرکت تایوانی در حال آماده شدن برای ارائه یک نسخه ویژه از تلفن هوشمند است. گزارش جدیدی رندرهای طراحی ROG Phone 6 Batman Edition را به اشتراک گذاشته که نشان می دهد این گوشی دارای تم و پوسته های جدید الهام گرفته از بتمن خواهد بود. این گوشی احتمالاً همان مشخصات مدل اصلی را خواهد داشت.

افشاگر Evan Blass، با همکاری 91mobiles، رندرهای طراحی ایسوس ROG Phone 6 Batman Edition آینده را به اشتراک گذاشته است. این گزارش حاکی از آن بوده که نرم افزار این گوشی هوشمند با تم بتمن خواهد بود. با این حال، ما شاهد تغییرات زیادی در طراحی کلی دستگاه نیستیم.

همانطور که در رندرها مشاهده می شود، ROG Phone 6 Batman Edition دارای طراحی تمام مشکی با همان خطوط پررنگ و اشکال هندسی در پشت است. نام «بتمن» در پشت زیر لوگوی RGB با پس‌زمینه مشکی وجود دارد. در مجموع، طراحی گوشی تقریباً مشابه ROG Phone 6 اصلی است.

این دستگاه با همان مشخصات ROG Phone 6 عرضه می شود، به این معنی که می توانیم انتظار داشته باشیم که دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 8 + Gen 1 بوده و با پردازنده گرافیکی Adreno 730، حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 همراه است.

این گوشی احتمالا با صفحه نمایش 6.78 اینچی Full HD+ AMOLED با نرخ نوسازی 165 هرتز و پشتیبانی از نرخ نمونه برداری لمسی 720 هرتز عرضه خواهد شد. صفحه نمایش ممکن است توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت شود. برای دوربین، ممکن است یک دوربین سه گانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766، یک دوربین 13 مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی داشته باشد. جزئیات بیشتری موجود نیست و برای کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر ماند این کمپانی گوشی موردنظر را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.

ایسوس در تلاش است بر سبد محصولات گیمینگ خود بیافزاید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کیبورد ROG Ranger 2 ایسوس معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی ایسوس ROG Phone 6 Batman Edition در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *