گوشی اوپو Reno 8T 5G بزودی معرفی می شود

گوشی اوپو Reno 8T 5G بزودی معرفی می شود

چندین گزارش در مورد Oppo Reno 8T منتشر شده است. دستگاهی که دارای شماره مدل CPH2481 است در سایت‌های صدور گواهینامه متعددی مشاهده شده است که نشان می‌دهد ممکن است در اوایل ژانویه در بازارهای مختلف عرضه شود. گزارش جدیدی توسط Pricebaba نشان می دهد که این شرکت همچنین قصد دارد نسخه 5G دستگاه را راه اندازی کند. همچنین دارای چندین گواهینامه است که نشان می دهد رسمی شدن آن ممکن است خیلی طول نکشد.

تلفن Oppo با شماره مدل CPH2505 توسط پلتفرم‌های صدور گواهینامه مانند IMDA سنگاپور، BIS هند، EEC اروپا و TKDN اندونزی تأیید شده است. هیچ یک از لیست ها مشخصات اصلی دستگاه را فاش نکرده است. با این حال، فهرست IMDA تأیید می کند که نام بازاریابی “OPPO Reno 8T 5G” را خواهد داشت. همچنین بیان می‌کند که به غیر از 5G، دستگاه دارای ویژگی‌های اتصال معمولی مانند LTE، Wi-Fi، بلوتوث، GPS و NFC است.

اطلاعات زیادی در مورد OPPO Reno 8T (4G) وجود ندارد. این دستگاه دارای گواهینامه SIRM (مالزی)، EEC، TKDN، BIS، بلوتوث SIG، TDRA و فناوری Element Materials است. این گواهی‌ها تنها نشان می‌دهند که این دستگاه دارای اتصال بلوتوث 5.3 و شارژ 33 واتی است. همچنین مشخص شده است که دستگاه بر روی ColorOS 13 اجرا خواهد شد. امیدواریم که شایعات در روزهای آینده جزئیات بیشتری در مورد Reno 8T و Reno 8T 5G منتشر کنند.

علاوه بر این، در این گزارش آمده است که Oppo Find N2 Flip با شماره مدل CPH2437 توسط نهاد نظارتی IMDA تأیید شده است. این یکی از گواهینامه های متعددی است که تلفن تاشو در هفته های اخیر دریافت کرده است. همانطور که مشخص است، Find N2 Flip اوایل ماه جاری در چین عرضه شد. پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه تا اواخر سه‌ماهه اول سال 2023 در سطح جهانی عرضه شود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شرکت اوپو این محصول را معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویری از گوشی اوپو Find X6 Pro

نظرات در مورد : گوشی اوپو Reno 8T 5G بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *