گوشی اوپو Reno 8T در دو مدل عرضه می شود

گوشی اوپو Reno 8T در دو مدل عرضه می شود

ظاهرا اوپو در حال برنامه ریزی برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید سری Reno 8 با نام Reno 8T در هند و همچنین بازار جهانی است. افشای اخیر جزئیاتی را در مورد این گوشی فاش کرد و رندرهای آن را نیز به اشتراک گذاشت. اکنون، یک گزارش جدید نشان می دهد که Reno 8T دارای انواع 4G و 5G خواهد بود و هر دو با مشخصات کمی متفاوت ارائه می شوند. در اینجا جزئیات است.

طبق گزارش Phoneev، Oppo Reno 8T 5G با صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED 10 بیتی عرضه خواهد شد که نرخ رفرش 120 هرتزی را تولید می کند. در زیر کاپوت، چیپست اسنپدراگون 695 5G به همراه رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 مجهز خواهد شد. با باتری 4800 میلی آمپر ساعتی، از شارژ سریع سیمی 67 واتی پشتیبانی می کند.

برای عکاسی، یک واحد دوربین سه گانه در پشت با عنوان دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی وجود دارد. سنسور اصلی با یک جفت سنسور 2 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. در بخش نرم افزاری، دستگاه اندروید 13 با ColorOS 13 در بالا اجرا خواهد شد.

علاوه بر این، Oppo Reno 8T 4G دارای چیپست Mediatek Helio G99 با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 است. این SoC با حداکثر 8 گیگابایت رم جفت خواهد شد. گفته می شود این گوشی هوشمند تنها از شارژ 33 واتی پشتیبانی می کند. ممکن است اندروید 13 را نیز اجرا کند.

علاوه بر این، این گزارش حاکی از آن است که مدل 4G دارای پشتی چرم مصنوعی خواهد بود که در Oppo Reno 7 نیز دیده شد. برعکس، گوشی 5G با همان طراحی Oppo A1 Pro 5G و Realme 10 Pro+ 5G عرضه خواهد شد. .

تاریخ عرضه Oppo Reno 8T هنوز مشخص نیست. با این حال، این گزارش می گوید که این گوشی هوشمند تا پایان ماه جاری در بازار جهانی عرضه خواهد شد و ماه آینده وارد هند خواهد شد. ممکن است با نام Oppo F23 در بازار هند عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تلفن هوشمند Find N اولین گوشی تاشو اوپو رونمایی شد

نظرات در مورد : گوشی اوپو Reno 8T در دو مدل عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *