گوشی اوپو PFZM10 با پردازنده Dimensity 8100 در راه است

گوشی اوپو PFZM10 با پردازنده Dimensity 8100 در راه است

OPPO برای ماه های آینده تعداد زیادی محصول میان رده از جمله دستگاه های سری Oppo K10x و Oppo Reno 8 را معرفی خواهد کرد. اکنون، یک گوشی هوشمند OPPO با شماره مدل PFZM10 در پایگاه داده Geekbench رویت شده است که از چیپست مدیاتک میان رده برجسته بهره می برد.

بر اساس فهرست، این گوشی هوشمند دارای یک پردازنده هشت هسته ای با چهار هسته دارای فرکانس 2.00 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با فرکانس 2.85 گیگاهرتز است. با توجه به این جزئیات، به احتمال زیاد Dimensity 8100 یا Dimensity 8100-Max خواهد بود.

به غیر از آن، لیست نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای 12 گیگابایت رم بوده و تحت اندروید 12 کار می‌کند. OPPO هنوز گوشی هوشمندی با Dimensity 8100 معرفی نکرده است. اما طبق شایعات اخیر، این شرکت چنین چیپستی را در رینو 8 پرو آینده ارائه خواهد کرد. این ما را به این حدس می رساند که شماره مدل PFZM10 می تواند متعلق به Reno 8 Pro باشد. با این حال، موضوع هنوز تایید نشده است، بنابراین باید آن را یک شایعه دانست.

به طور جداگانه، برخی از مشخصات Reno 8 ساده آینده قبلاً به صورت آنلاین رویت شده است. انتظار می رود این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز باشد. در قلب خود یک چیپ Snapdragon 7 Gen 1 قرار داده که احتمالاً با 8 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 همراه خواهد بود.

این دستگاه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی بهره می برد و به اندروید 12 مجهز می شود. برای بخش دوربین، دستگاه دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 همراه با یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی است. در قسمت جلو دستگاه یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای تماس‌های ویدیویی و سلفی‌ها دریافت می‌کند.

در دیگر خبرها اوپو سری گوشی های هوشمند K10 را که شامل یک نسخه استاندارد، 5G فعال و نسخه پرو می شد، معرفی کرد. اکنون، به نظر می رسد که این کمپانی قصد دارد یک محصول دیگر از این سری را با نام K10x رونمایی کند.

این موضوع از طریق فهرست TENAA کشف شد که نام این دیوایس را تایید کرده است و همچنین اشاره می کند که رونمایی بزودی انجام می گیرد. با نگاهی به لیست موجود در وب سایت صدور گواهی چین یا همان تنا، این گوشی دارای شماره مدل PGGM10 است و از ویژگی هایی کاملاً مشابه با مدل دیگری از Realme بهره می برد. در حال حاضر، به نظر می رسد که سازنده چینی گوشی های هوشمند قصد دارد به جای اعلام آن در یک کنفرانس مطبوعاتی، دستگاه را در سکوت عرضه کند.

بیشتر بخوانید  اوپو Reno 11 با 12 گیگ رم عرضه می شود

این لیست همچنین مشخصات آن را فاش کرد که شامل صفحه نمایش 6.59 اینچی TFT با وضوح Full HD + می شود. در بخش فنی گوشی از یک بسته باتری بزرگ 4880 میلی آمپر ساعتی نیرو گرفته و به تراشه اسنپدراگون 695 کوالکام مجهز هم است. این چیپست با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. برای بخش دوربین، K10x از سیستم دوربین سه گانه در عقب بهره خواهد برد و با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی سنجش عمق و ماکرو عرضه می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی اوپو PFZM10 با پردازنده Dimensity 8100 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *