گوشی اوپو Find N2 Flip راهی بازار جهانی شد

گوشی اوپو Find N2 Flip راهی بازار جهانی شد

اوپو از اولین گوشی تاشو خود در بازارهای جهانی رونمایی کرد. این Find N2 Flip است و این دستگاه در دسامبر سال گذشته در چین عرضه شد. OPPO می گوید که Find N2 Flip نقطه اوج تحقیق و توسعه پنج ساله است که بهترین فناوری و طراحی تاشو را گرد هم می آورد تا نقطه عطفی در صنعت تلفن های تاشو ایجاد کند. با Find N2 Flip، این برند اکنون با گوشی هایی مانند Samsung Galaxy Z Flip 4، Motorola Razr 2022 و Huawei Pocket S در بخش تاشو رقابت می کند.

نوع جهانی OPPO Find N2 Flip دارای مشخصات مشابه با همتای چینی خود است. این یک گوشی تاشو عمودی با طراحی بدون چین و چروک برای تجربه کاربری بهتر است. این برند می گوید که از مواد درجه یک هوانوردی استفاده کرده است تا اطمینان حاصل شود که لولای کوچک دارای استحکام کافی برای نیازهای تاشو با تضمین کیفیت 10 ساله است. این دستگاه دارای فرم فاکتور کمی جعبه ای و یک اسکنر اثر انگشت در کناری است که در دکمه پاور تعبیه شده است.

در جلوی نمایشگر، OPPO Find N2 Flip دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+، نرخ تازه سازی تطبیقی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1600 نیت و پشتیبانی از HDR است. یک صفحه نمایش بزرگ 3.26 اینچی AMOLED ثانویه با نرخ تجدید 60 هرتز و وضوح 720 در 382 پیکسل وجود دارد. می توان از آن برای مرور اطلاعات، پاسخ های سریع، پاسخ به تماس ها، گرفتن عکس های سریع و انجام کارهای بیشتر استفاده کرد.

در بخش تصویربرداری، OPPO Find N2 Flip دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که با یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی جفت شده است. یک قیچی 32 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد که در بریدگی سوراخ پانچ تراز وسط صفحه نمایش اصلی قرار گرفته است. این برند با Hasselblad همکاری کرده است تا یک سیستم تصویربرداری را توسعه دهد که شامل کالیبراسیون رنگ سنسور، بهینه سازی رنگ طبیعی و غیره است. Find N2 Flip همچنین دارای NPU اختصاصی MariSilicon X این برند است.

زیر کاپوت، OPPO Find N2 Flip یک پردازنده MediaTek Dimensity 9000+ را در خود جای داده است. دارای 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 است. این تلفن تاشو انرژی خود را از یک واحد باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی می گیرد. از نظر نرم‌افزاری، بر روی ColorOS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو K9x با پردازنده دیمنسیتی 810 معرفی شد

OPPO Find N2 Flip برای نسخه 8+256 گیگابایتی 849 یورو (1022 دلار) قیمت دارد. در رنگ های بنفش مهتابی و مشکی اختری ارائه شده است. این گوشی تاشو برای پیش‌فروش در بریتانیا آماده است و به زودی در سایر کشورهای اروپایی و هند نیز در دسترس خواهد بود. OPPO هنوز در دسترس بودن و قیمت گذاری برای بازارهای مختلف را اعلام نکرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی اوپو Find N2 Flip راهی بازار جهانی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *