گوشی اوپو A55s با پردازنده Snapdragon 480 معرفی شد

گوشی اوپو A55s با پردازنده Snapdragon 480 معرفی شد

شرکت چینی اوپو به تازگی گوشی هوشمند میان رده A55s را در ژاپن معرفی کرد. این گوشی هوشمند برای بازار ژاپن طراحی شده است و فاقد استاندارد ضدآب IP68 است، بنابراین از برخی ویژگی بی بهره است.

گوشی اوپو A55s دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز است. در بخش مشخصات، A55s دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 480 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. این دستگاه قابلیت افزایش حافظه از طریق اسلات کارت microSD را شامل می شود. این گوشی اندروید 11 با رابط کاربری ColorOS 11 را شامل می شود و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع حداکثر 18 واتی دارد.

از نظر دوربین، اوپو A55s دارای سیستم دوربین دوگانه در عقب بوده، با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 همراه با سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و فلاش LED است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برای تماس های ویدیویی تعبیه شد. برنامه دوربین حالت های مختلفی مانند حالت فوق العاده شبانه، حالت پرتره، بهبود صحنه هوش مصنوعی و فیلترهای زیبایی هوش مصنوعی را ارائه می دهد.

از نظر گزینه های ارتباطی، OPPO A55s بلوتوث 5.0، وای فای دو باند، 4G با VoLTE و البته 5G را ارائه می دهد. این دستگاه همچنین دارای NFC با پشتیبانی از NTT DoCoMo Osaifu-Keitai و Sony FeliCa است. در سوی دیگر این گوشی همچنین دارای شتاب سنج، حسگر مجاورت، قطب نما، ژیروسکوپ، پورت USB-C برای شارژ و انتقال داده در کنار جک 3.5 میلی متری هدفون است.

محصول جدید اوپو 296 دلار قیمت دارد و از 26 نوامبر در رنگ سبز و مشکی راهی بازار خواهد شد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا برنامه دقیق اوپو مشخص شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی اوپو از گوشی K11 5G

نظرات در مورد : گوشی اوپو A55s با پردازنده Snapdragon 480 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *