گوشی اقتصادی آنر X8a معرفی شد

گوشی اقتصادی آنر X8a معرفی شد

پیش از MWC بارسلون، آنر یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدید را در بازار بین المللی عرضه کرده است. جدیدترین Honor X8a با قیمتی با مشخصات چشمگیر عرضه می شود. به عنوان مثال، یک صفحه نمایش بزرگ 90 هرتزی و یک پردازنده MediaTek وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های برجسته این دستگاه، دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی آن است. برای اطلاع از مشخصات، قیمت و در دسترس بودن Honor X8a به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Honor X8a طراحی بسیار مناسبی را با پشتی صاف به ارمغان می آورد. ماژول دوربین squircle در قسمت عقب دارای 4 حلقه دایره ای است که سه حلقه از آنها دارای سنسورهای دوربین هستند. کناره های صاف با دکمه های تنظیم صدا و پاور محفظه لبه سمت راست وجود دارد. قاب جلویی نازک و یک سوراخ در مرکز برای دوربین سلفی است.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند 6.7 اینچ است و وضوح +FHD را ارائه می دهد. ال سی دی نرخ تازه سازی 90 هرتز و حداکثر 16.7 میلیون رنگ را تولید می کند. منبع تغذیه دستگاه، چیپست Helio G88 مدیاتک در کنار 6/8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه غیر قابل ارتقا است.

برای کلیک بر روی عکس ها، Honor X8a یک واحد دوربین سه گانه در پشت با سنسور دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی دارد. یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز روی دستگاه وجود دارد. در جلو، یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود دارد.

این گوشی هوشمند با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند. در بخش نرم افزار، رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می کند. این گوشی 4G دارای بلوتوث 5.1، وای فای 5 گیگاهرتزی، اسکنر اثر انگشت در کناره و NFC است.

Honor X8a در رنگ های مشکی نیمه شب، نقره ای تیتانیوم و دریاچه ای آبی عرضه می شود. در حال حاضر برای پیش خرید در بریتانیا با برچسب قیمت 220 پوند (265 دلار) برای نسخه پایه 6/128 گیگابایت در دسترس است. کسانی که دستگاه را قبل از 14 فوریه پیش خرید کنند، Honor Band 6 رایگان دریافت خواهند کرد. همچنین انتظار می رود این دستگاه در مالزی و امارات عرضه شود.

بیشتر بخوانید  گوشی آنر X5 Plus و کسب تاییدیه TDRA

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی اقتصادی آنر X8a معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *