گلکسی J4 Core ، دومین گوشی مجهز به اندروید Go سامسونگ

گلکسی J4 Core

کمپانی سامسونگ در طول روز تعداد بسیار زیادی از گوشی های هوشمند میان رده، پایین رده و پرچمدار را برای کاربر معرفی می نماید که هر کدام طرفداران مخصوص به خود را دارند. کره ای ها سال گذشته از نسل اول گوشی های مبتنی بر اندروید Go با نام گلکسی J2 Core رونمایی به عمل آورد و امسال از نسل دوم این سری از گوشی های خود با نام گلکسی J2 Core رونمایی به عمل آورد.

گلکسی J4 Core

هدف کمپانی گوگل از طراحی سیستم عامل اندروید Go ارائه ویژگی های نسخه های پیشرفته سیستم عامل گوشی های هوشمند خود در گوشی هایی با سخت افزاری ضعیف تر و یا به عبارت دیگر پایین رده می باشد که اساسا در کشورهای در حال توسعه مانند هند به دلیل قیمت کم طرفداران زیادی دارند. بر اساس همین مساله طبیعی است که نباید از گوشی هوشمند گلکسی J4 Core انتظار داشته باشیم که سخت افزاری قدرتمندی داشته باشد. این گوشی پایین رده به شکل پیش فرض همراه با نسخه ی کم حجم اندروید اوریو 8.1 از راه می رسد و مسئله ی جالب اینجاست که کمپانی گوگل بعضی از اپلیکیشن های پیش فرض را در این ورژن هم ارائه نموده است. گلکسی J4 Core از صفحه نمایشی 6 اینچی با کیفیت تصویر 1480 در 720 پیکسل از نوع TFT LCD معرفی می گردد که نسبت به نمایشگر 5 اینچی J2 Core با کیفیت تصویر 540 در 960 به مراتب قوی تر است.

گلکسی J4 Core

پردازش اطلاعات نیز با استفاده از یک پردازنده ی چهار هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و همچنین رم 1 گیگابایتی صورت می پذیرد. حافظه ی ذخیره سازی هم دارای 16 گیگابایت حافظه ی داخلی و همچنین امکان پشتیبانی کارت حافظه خارجی تا 512 گیگابایت می باشد. بدنه این گوشی هوشمند نیز از پلاستیک ساخته شده است. باید اشاره کنیم که هنوز اطلاعاتی درخصوص زمان عرضه ی این گوشی هوشمند از سوی سامسونگ منتشر نشده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: Phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی J4 Core ، دومین گوشی مجهز به اندروید Go سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *