آغاز پیش فروش کنسول ایسوس ROG ALLY

آغاز پیش فروش کنسول ایسوس ROG ALLY

جدیدترین دستگاه بازی ایسوس، ROG ALLY اکنون در ژاپن برای پیش خرید با قیمت 109800 ین در دسترس است. ROG ALLY یک کنسول بازی دستی است که این شرکت مستقر در تایوان 11 می 2023 به صورت جهانی معرفی کرد و اکنون این دستگاه در بازار ژاپن برای پیش‌سفارش در دسترس است.

این دستگاه به گونه‌ای ساخته شده که بهترین تجربه بازی را به کاربران خود ارائه دهد و آنها را قادر می‌سازد تا حتی بازی‌های سطح بالایی را روی دستگاه انجام دهند. کنسول بازی ROG ALLY دارای طراحی ارگونومیک با ابعاد 280.0 در 111.38 در 32.43 میلی متر و وزن آن تنها 608 گرم است. این دستگاه از پردازنده AMD Ryzen Z1 Extreme با فرکانس 3.3 گیگاهرتز و حداکثر فرکانس 5.1 گیگاهرتز استفاده کرده و بر روی سیستم عامل مبتنی بر Windows 11 Home اجرا می شود.

برای بخش ذخیره سازی، دستگاه بازی ایسوس دارای رم 16 گیگابایت/16 گیگابایت (استاندارد/حداکثر) LPDDR5-6400و حافظه داخلی PCI Express 4.0 با ظرفیت 512 گیگابایت است.

در قسمت نمایشگر از یک صفحه نمایش لمسی کریستال مایع رنگی TFTهفت اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل بهره می برد و از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین دارای دو بلندگوی استریو داخلی به همراه یک آرایه میکروفون داخلی است. در مورد کنترل‌های دستگاه، این کنسول دارای دکمه‌های جهت دار، یک دکمه مشاهده، یک دکمه کنترل سنتر، یک دکمه جعبه اسلحه، یک دکمه منو، دکمه‌های A/B/X/Y، یک دکمه Macro 1، یک دکمه Macro 2، یک دکمه سمت چپ است. همچنین کلیدهای دیگری هم برای انجام بازی لذت بخش وجود دارد.

پورت های اتصالی شامل پورت USB 3.2 نوع C، کارت خوان (microSDXC، microSDHC، microSD) و جک ترکیبی میکروفون/هدفون می شود. از دیگر گزینه‌های اتصال می توان به Wi-Fi 6E و پشتیبانی از اتصال بلوتوث نسخه 5.1 اشاره کرد.

با توجه به باتری، دستگاه ROG ALLY از یک باتری ۴ سلولی لیتیوم پلیمری ۴۰ وات ساعتی پشتیبانی می‌کند و به همراه یک آداپتور برق متناوب ۶۵ واتی نوع C ارائه می‌شود. این دستگاه با باتری پشتیبان، زمان پخش تا 10.2 ساعت را به کاربران خود ارائه می دهد و می تواند بسیار سریع در حدود 1.6 ساعت شارژ شود.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ ایسوس Vivobook 16 OLED معرفی شد

پیش‌سفارش‌های ایسوس ROG ALLY از 2 ژوئن 2023 آغاز شده  و فروش از 14 ژوئن شروع می شود.  ارسال برای مشتریانی که پیش‌سفارش کرده‌اند به صورت متوالی از 12 ژوئن آغاز خواهد شد. ژوئن به بعد این دستگاه در وب سایت فروشگاه ایسوس با قیمت 109800 ین درج می شود. برند تایوانی در تلاش بوده این محصول گیمینگ خود را در بازارهای مختلفی عرضه دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید به سایت ایسوس مراجعه کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آغاز پیش فروش کنسول ایسوس ROG ALLY

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *