تاریخ معرفی گوشی Nokia 9.3 PureView 5G نزدیک است

گوشی Nokia 9.3 PureView 5G

مدتهاست که شایعه می شود اچ ام دی قصد دارد بزودی گوشی هوشمند پرچمدار Nokia 9.3 PureView را معرفی کند. آخرین بار اوایل سال 2019 بود که اچ ام دی Nokia 9 PureView را با مشخصات کلیدی برجسته معرفی کرد اما دیگر خبری از رونمایی پرچمدار دیگر نشد.

در این بین مدتهاست شایعاتی درباره نسل بعدی محصول رده بالا نوکیا منتشر می شود و آن چیزی نیست جز Nokia 9.3 PureView 5G . براساس گزارش تازه انتشاریافته شرکت HMD Global بزودی این محصول پرچمدار را با ویژگی های بزرگ معرفی خواهد کرد. به گزارش وب سایت NokiaPowerUser، گوشی Nokia 9.3 PureView 5G در آینده نزدیک از راه رسیده و به پردازنده اسنپدراگون 865 هم مجهز است.

جانشین نوکیا 9 دارای نمایشگر 6.3 اینچی PureDisplay V3 بوده و نرخ نوسازی آن به 120 هرتز هم می رسد. با پردازنده اسنپدراگون 865 و حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. در بخش دوربین از حسگر 5گانه Zeiss بهره می برد و می تواند با وضوح 8K و فریم 30fps به ثبت ویدئو یا تصویر بپردازد. دوربین سلفی از نوع 32 مگاپیکسلی است و مشخص نشده دوربین های عقب چه کیفیتی دارند.

Nokia 9.3 PureView احتمالا اکتبر امسال معرفی خواهد شد و نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن 799 دلاری است. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند فنلاندی چه برنامه ای برای پرچمدار نسل جدید خود در سر دارد. ممکن است ویژگی های قابل توجه دیگری هم در کار باشد که گزارش ها به آن اشاره نمی کنند و رسانه ها نیز اطلاعاتی ندارد.

شایان ذکر بوده در روزهای آینده قرار است چند میان رده از جمله نوکیا 2.4، نوکیا 6.3 و 7.3 توسط HMD به عنوان شریک تجاری نوکیا معرفی شود. بنابراین باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک شرکت فنلاندی به شایعات پایان داده و حقیقت را روشن سازد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نگاهی کوتاه به گوشی هوشمند Nokia Lumia 735

نظرات در مورد : تاریخ معرفی گوشی Nokia 9.3 PureView 5G نزدیک است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *