گلکسی زد فولد 4 نسخه 1 ترابایتی ندارد

گلکسی زد فولد 4 نسخه 1 ترابایتی ندارد

در جدیدترین گزارش آمده که سامسونگ قصد ندارد نسخه 1 ترابایتی از گوشی گلکسی زد فولد 4 را ارائه دهد. نسخه ای که مدتها قبل شایعه شد شاهد آن خواهیم بود اما اکنون این خبر تکذیب شده است.

گلکسی زد فولد 4 در کنار گلکسی زد فلیپ 4 معرفی می شود. اسمارتفون های تاشویی که از سخت افزار پرچمدار بهره برده و مشخصات کلیدی برجسته در مقایسه با نسل پیشین دارند. گفته شده زد فولد 4 تنها دو مدل 256 و 512 گیگابایتی خواهد داشت.

در اخباری مرتبط اطلاعات پایگاه داده رگولاتور 3C تایید می کند که گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی Z Flip4 باتری بزرگ تری نسبت به مدل فعلی دریافت خواهد کرد. به طور دقیق تر، ظرفیت 3595 میلی آمپر ساعت در مقابل 3300 میلی آمپر ساعت برای Flip3 خواهد بود. این افزایش خوبی است، اما هنوز مشخص نیست که آیا سرعت شارژ بر این اساس بهبود خواهد یافت یا خیر.

به یاد بیاورید که Flip4 چیپست Snapdragon 8 Gen 1+ را دریافت خواهد کرد که باید نسبت به پلتفرم پرچمدار فعلی کوالکام در مصرف انرژی کارآمدتر باشد. اما در عین حال، فرکانس های آن بالاتر است، بنابراین مصرف انرژی به صورت مطلق ممکن است کاهش نیابد.

مانند گلکسی Flip3، فلیپ 4 دارای یک باتری است که به دو سلول تقسیم می شود. ظرفیت اولی 1040 میلی آمپر ساعت و دومی 2555 میلی آمپر ساعت خواهد بود. آخرین داده‌ها این گوشی هوشمند را به صفحه‌نمایش خارجی کمی بزرگ‌تر و نسبت ابعاد کمی متفاوت از نمایشگر اصلی نسبت می‌دهند.

در دیگر خبرها سامسونگ در حال توسعه یک سیستم تک تراشه جدید به طور خاص برای سری گوشی های پرچمدار گلکسی اس است که از سال 2025 به کار گرفته می شوند. می توان گفت که سامسونگ در حال حاضر هر سال چیپ های جدید Exynos را به کار می گیرد که در گوشی های هوشمند گلکسی اس نیز استفاده می شود. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ سال 2022 می خواهد 334 میلیون گوشی عرضه کند

نظرات در مورد : گلکسی زد فولد 4 نسخه 1 ترابایتی ندارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *