نوکیا 10 و دوربین پنج گانه!

نوکیا 10

در چند ماه گذشته خبر هایی از گوشی نوکیا ۹ اعلام شده بود و در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره این گوشی داریم و طرحی درباره جانشین آن بیان شده و آن هم نوکیا 10 است که ظاهرا بر دوربین خود تاکید دارد و با استفاده از آن قصد رقابت با سایر اسمارت فون های قوی را دارا می باشد.

این هندست نوکیا در صف محصولات ۲۰۱۸ جای گرفته است و این گوشی به وسیله وبسایت چینی به اسم Baidu به نمایش در آمده که در تصویر آن وجود یک ماژول دوربین به وضوح دیده می شود. ۵ لنز در اطراف یک ماژول دایره شکل قرار گرفته است و این امر باعث می شود که این گوشی شبیه به لومیا ۱۰۲۰ بشود. در کل هفت حلقه درگاه وجود دارد که دو عدد از آنها فلاش LED اند ولی شایعاتی وجود دارد که به سختی می توان آن ها را اثبات کرد. در این گوشی برنامه ای مانند اس 8 نوت سامسونگ تهیه شده است.

نوکیا 10

شرکتی به نام زایس قرار است اقدامی بر مبنای ثبت پتنتی از یک دوربین زوم کوچک انجام دهد. این دوربین از چند لنز ساخته شده که به صورت دایره شکل در کنار هم قرار گرفته و یکی از قابلیت های آن چرخش دوربین است. این سیستم توانایی کار با فواصل کانونی متفاوت و تعیین محدوده بزرگ نمایی را دارد. شرکت های زایس و کمپانی مثل HMD Global با یک دیگر همکاری داشته اند و بر اساس پتنتی که برای گوشی های پیشرفته بکار رفته، می تواند این امکان وجود داشته باشد که گوشی نوکیا ۱۰ این موضوع را در حیطه عکاسی معرفی خواهد کرد. در ماه جولای، این دو شرکت در یک فیلمی منتشر شده با یک دیگر مشارکت داشته اند و در مورد عکاسی با اسمارت فون ها صحبت کرده اند. اما هنوز در مورد کار کرد این گوشی اطلاعات زیادی نداریم ولی حتما این تکنولوژی جالب خواهد بود.

این گوشی چون در سال ۲۰۱۸ قرار است عرضه شود قطعا دارای پردازنده شرکت کوالکام که اسنپدراگون ۸۴۵ است، وارد بازار خواهد شد. HMD Global از نمایشگر های ۱۸:۹ نیز دوباره استفاده خواهد کرد و در مورد جنس بدنه و مواد مورد استفاده در این گوشی چیز خاصی در دسترس نیست. تنها اخبار موجود بیان می کند، نوکیا ۱۰ بدنه ای از جنس فلز و شیشه خواهد داشت تا بتواند از شارژ بی‌سیم استفاده کند. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم تا کمپانی HMD Global اطلاعات بیشتر در اختیار کاربران قرار دهد و این پرچم دار در سپتامبر این سال در IFA که در شهر آلمان برگزار می شود عرضه می شود.

بیشتر بخوانید  مستر کد نوکیا

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نوکیا 10 و دوربین پنج گانه!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *