گلکسی زد فولد اس سامسونگ با طراحی شبیه به مایکروسافت سرفیس دو

گلکسی زد فولد اس

براساس گزارش ها شرکت سامسونگ به نظر رسیده روی نسل جدیدی از گوشی هوشمند تاشو گلکسی زد فولد مشغول کار است. اسمارتفونی که گفته شده شبیه به گوشی تاشو سرفیس دو مایکروسافت بوده و مشخصات کلیدی همچون یک پرچمدار دارد. گفته می شود این گوشی دارای نمایشگر OLED بوده و می توان صفحه نمایش آن را تا 180 درجه تا کرد و همچنین با نام گلکسی زد فولد اس شناخته می شود.

باتوجه به اینکه گلکسی زد فولد اس دارای نمایشگر یکپارچه بزرگ بوده، اما سرفیس دو نمایشگر دو تکه جدا دارد، بی شک استقبال قابل توجهی از گلکسی زد فولد اس صورت خواهد گرفت. سامسونگ در مقایسه با مایکروسافت یا هوآوی موفق شده اسمارتفون های تاشو متعددی چون گلکسی زد فولد، گلکسی زد فولد 2 و گلکسی زد فلیپ راهی بازار کند. بنابراین باید در این زمینه آن را یکی از موفق ترین ها به حساب آورد.

سرفیس Duo ظاهرا یک سال دیگر نیز تاخیر خورده است و باید منتظر عرضه سرفیس Duo در سال 2021 باشیم.مایکروسافت این مدل را به تازگی به تعدادی از چهره‌های معروف دنیای نقد و بررسی محصولات تکنولوژی داده  اما اجازه روشن کردن دستگاه جلوی دوربین را به آن‌ها نداده است. منتقدین سرفیس دو را دستگاهی با کیفیت در ساخت توصیف کردند اما جزئیات بیشتری ارائه نشد.

تا زمانی که این گوشی تاشو مایکروسافت راهی بازار نشود، قطعا اطلاعات اندکی پیرامون آن منتشر خواهد شد. اگرچه این روزها شایعاتی راجع به نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ دیده می‌شود ولی هنوز هیچ‌ یک از این شایعات توسط یک منبع معتبر تایید یا تکذیب نشده‌اند. در صورتی که گلکسی زد فولد اس سال آینده میلادی عرضه شود می‌توانیم شاهد رقابت جذابی میان سامسونگ و مایکروسافت باشیم. شرکت ردموندی در سال‌های گذشته محصولات بسیار باکیفیتی را عرضه کرده ولی در زمینه گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی تجربه کافی را ندارد.

جزئیات کافی در دست نیست و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد. البته گفته شده بود سامسونگ روی نسخه ارزان قیمت گلکسی فولد مشغول کار است اما بعید بوده این مدل همان گزینه باشد و پیشتر گزارش شد گوشی ارزان سری گلکسی فولد به عنوان نسخه لایت شناخته می شود. در هر صورت برای کسب جزئیات بیشتر باید به انتظار باقی ماند تا در زمانی مشخص سامسونگ این تازه وارد را معرفی و عرضه دارد. سابقه درخشان این شرکت در تولید گوشی تاشو نشان داده که گلکسی زد فولد اس می تواند گزینه برجسته و ارزنده تر نسبت به سرفیس دو مایکروسافت محسوب شود.

بیشتر بخوانید  سامسونگ و استفاده از زبان طراحی واحد برای محصولات جدید

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی زد فولد اس سامسونگ با طراحی شبیه به مایکروسافت سرفیس دو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *