سرعت WiFi-7 به 5 گیگابیت برثانیه می رسد

سرعت WiFi-7 به 5 گیگابیت برثانیه می رسد

علی‌رغم اینکه نرخ پذیرش Wi-Fi 6 و 6E هنوز در سال 2022 نسبتاً پایین است، به نظر می رسد که اینتل، غول فناوری نیمه هادی پیشرو در حال حاضر می خواهد به سمت نسل بعدی اینترنت پهن باند، WiFi 7 حرکت کند.

در جدیدترین ویدیوی یوتیوب خود که در کانال Newsroom اینتل آپلود شده است، اینتل با همکاری Broadcom نشان می دهد که Wi-Fi 7 می تواند به سرعت بیش از 5 گیگابیت در ثانیه دست یابد، حداقل 5 برابر سریعتر از 1 گیگابیت بر ثانیه Wi-Fi. 6 حداکثر سرعت و 25 برابر سریعتر از میانگین سرعت Wi-Fi 5 که فقط 200 مگابیت در ثانیه است.

این نمایش با استفاده از یک لپ‌تاپ مجهز به اینتل که از Wi-Fi 7 پشتیبانی می‌کند و با استفاده از یک روتر نقطه دسترسی Broadcom انجام شد، سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه به‌دست‌آمده در طول آزمایش پایدار و ثابت بود. Broadcom اضافه می کند که ارزش Wi-Fi 7 فراتر از افزایش سرعت ساده است تا ظرفیت شبکه بیشتر را ارائه دهد، Wi-Fi 7 همچنین مزایای تاخیر بسیار کمتر را به همراه خواهد داشت.

کاهش تأخیر برای تجربه‌های همه جانبه از طریق Wi-Fi بسیار ارزشمند خواهد بود، با واضح‌ترین برنامه‌ها بازی آنلاین و کاهش تأخیر برای هدست‌های واقعیت مجازی بی‌سیم. Broadcom توضیح می‌دهد که برای استریم کننده رسانه، امکان چشمگیر پخش با وضوح UHD16K با فریم در ثانیه بالا را فراهم می‌کند.

اینتل در سند مطبوعاتی خود برای Wi-Fi 7 اشاره می کند که این شرکت امیدوار است از سال 2024 مودم های Wi-Fi 7 را در لپ تاپ های مجهز به اینتل استقرار و عرضه کند و اسناد همچنین 4 ستون اصلی بهبود را برای نسل بعدی تکرار می کند. وای فای.

4 پیشرفت کلیدی به ترتیب عبارتند از اتصال سریع، قابلیت اطمینان صخره ای، پاسخگویی سیمی، و افزایش حریم خصوصی و امنیت. برای کسب جزئیات بیشتر باید تا سال های آینده منتظر ماند و مشخص شود وای فای 7 تا چه سطح عملکرد بالایی دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  این لپ تاپ اینتل به هدفون داخلی مجهز است

نظرات در مورد : سرعت WiFi-7 به 5 گیگابیت برثانیه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *