گلکسی زد فلیپ 4 در رنگ های متنوع به فروش می رسد

گلکسی زد فلیپ 4 در رنگ های متنوع به فروش می رسد

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ 4 همراه با گلکسی زد فولد 4 است و به نظر می رسد که طراحی گوشی هوشمند تاشو جدید مانند مدل قبلی است.

در حالی که ممکن بوده طراحی مشابه مدل قبلی باشد، سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 در رنگ‌های جالبی عرضه خواهد شد. آخرین گزارشی که از راس یانگ ارائه شده، گزینه های رنگی را که برای گوشی هوشمند در دسترس خواهد بود، فاش کرده است.

طبق این گزارش، سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 در 9 رنگ شامل طلایی، خاکستری، آبی روشن و بنفش در دسترس خواهد بود. همچنین پنج رنگ ترکیبی وجود دارد که شامل سیاه/سبز/سبز، طلایی/زرد/سفید، طلایی/زرد/زرد، نقره ای/سرمه ای/سرمه ای و نقره ای/سفید/سفید می شود.

گفته شده مدل خاکستری در چند ماه اول به تعداد زیاد و پس از آن بنفش و طلایی تولید خواهد شد. در این صورت، می‌توان فرض کرد که غول کره جنوبی بر این عقیده است که رنگ‌های جدید زیادی نخواهد داشت.

انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 2.1 اینچی بیرونی و صفحه نمایش اصلی تاشو 7 اینچی با چین خوردگی کمتر باشد. در بخش پردازشی، پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Plus Gen 1، همراه با حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد. در بخش دوربین، یک سیستم دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در عقب وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود این گوشی دارای رابط کاربری One UI مبتنی بر اندروید باشد و از باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی نیرو گیرد و شارژ سیمی 25 واتی و بی سیم 10 واتی دارد.

انتظار می‌رود سامسونگ رویداد معرفی Unpacked بعدی خود را در ماه آگوست برگزار کند تا از نسل بعدی گوشی‌های هوشمند تاشو و همچنین سری ساعت گلکسی واچ 5 رونمایی به عمل آورد. در اخباری دیگر ماه ها پیش، برای اولین بار، اخباری درباره هدفون Galaxy Buds Pro 2 سامسونگ منتشر شد. با توجه به تمام اطلاعات موجود، سامسونگ هدفون پریمیومی را در اواسط سال جاری در کنار گلکسی Z Fold4 و Galaxy Z Flip4 معرفی خواهد کرد و یک افشای جدید اکنون جزئیات بیشتری از جانشین گلکسی بادز پرو ارائه کرده است.

همانطور که توسط GalaxyClub فاش شده، سامسونگ Galaxy Buds Pro 2 دارای شماره مدل “SM-R510” خواهد بود. این یک انحراف شدید از طرح اعداد تعیین شده برای سری گلکسی بادز خواهد بود و Galaxy Buds 2 دارای SM-R177 است، Galaxy Buds Plus با کد SM-R175 و Galaxy Buds Pro دارای نام “SM-R190” هستند. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا تغییر در شماره مدل ها نشان دهنده تغییرات سخت افزاری است یا خیر.

بیشتر بخوانید  آپدیت ماه نوامبر برای گلکسی نوت 10 منتشر شد

با این حال، Galaxy Buds Pro 2 حداقل یک ارتقا را نسبت به نسل های قبلی خود به ارمغان خواهد آورد. طبق گزارش‌ها، کیس شارژ هدفون‌ها به باتری 500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود، در مقابل باتری 472 میلی‌آمپر ساعتی که کیس شارژ گلکسی بادز پرو ارائه می‌کند. چنین ارتقایی قابل قبول بوده و انتظار داریم عمرباتری بیشتری را شاهد باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی زد فلیپ 4 در رنگ های متنوع به فروش می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *