گلکسی جی 2 پرو سامسونگ به اینترنت متصل نمی شود

گلکسی جی 2 پرو

گلکسی جی 2 پرو | در دنیای امروزی , هر شرکتی در تلاش است که گوشی هوشمند بهتری را ارائه دهد تا از سایر رقبای خود پیشی گرفته و کاربران بیشتری را به خود جلب کند , همین رقابت مثبت باعث شده گوشی های هوشمند از تنوع و ویژگی های بسیاری برخوردار باشند و هر روز شاهد عرضه گوشی هایی با کیفیت بهتر و امکاناتی بیشتر باشیم. یکی از ویژگی هایی که امروزه مورد توجه اکثر کاربران قرار می گیرد دسترسی اسمارت فون ها به اینترنت است , این موضوع باعث شده گوشی های تولید شده توسط شرکت های مختلف از نظر مرورگر های وب , قابلیت های اینترنتی و اپلیکیشن های آن ها بسیار با یک دیگر مقایسه شوند.

اما در یکی از نظر سنجی های انجام شده توسط شرکت سامسونگ عده ای اینترنت را اعتیاد آور دانسته و بیان کرده اند گوشی هایی که به اینترنت دسترسی دارند باعث می شوند افراد در طول روز تمرکز خود را از دست بدهند , از این رو شرکت سامسونگ تصمیم گرفته محصولی جدید به نام گلکسی جی 2 پرو  را برای این دسته از کاربران خود تولید کند که به اینترنت دسترسی نداشته باشد.

ازنظر سخت افزاری این گوشی تفاوت زیادی با گوشی های امروزی و هوشمند ندارد , اندازه صفحه نمایش آن 5 اینچ اعلام شده و پردازنده مورد استفاده در جی 2 پرو چهار هسته ای بوده و فرکانس آن 1.4 گیگاهرتز می باشد که یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی برای ساپورت آن فراهم شده است. همچنین از حافظه داخلی 16 گیگابایتی و رم 1.5 گیگابایتی بهره مند می باشد. درباره دوربین ها نیز باید بگوییم دوربین اصلی 8 مگا پیکسلی و دوربین 5 مگاپیکسل است که برای این گوشی با چنین ویژگی هایی مناسب می باشد.

از این گوشی در کره جنوبی بسیار استقبال شده است چرا که بسیاری از والدین دوست دارند فرزندانشان یک گوشی جدید داشته باشند اما علاقه ای به دسترسی آن ها به اینترنت ندارند. قیمت این گوشی 190 دلار اعلام شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی جی 2 پرو سامسونگ به اینترنت متصل نمی شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *