گلکسی اس 9 پلاس بهترین دستگاه ارتباطی MWC 2018

گلکسی اس 9 پلاس

با وجود این که گوشی جدید و پرچمدار تازه ی کمپانی محبوب سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 پلاس هنوز به صورت رسمی و جهانی به بازار مصرف معرفی و عرضه نشده است اما از همین حالا توانسته است جایزه های مختلف و متنوعی را در زمینه ی های مختلف به دست بیاورد. کمپانی سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده است که در جشنواره ی گلوبال موبایل اواردز که هر ساله همه ی پیشرفت ها در زمینه ی تجهیزات موبایل را شناسایی و از آن ها تجلیل می کند، جایزه ی بهترین دستگاه جدید ارتباطی را به گوشی گلکسی اس ۹ پلاس اعطا کرده است.

گلکسی اس 9 پلاس

همچنین کمپانی سازنده ی این گوشی یعنی کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که این جایزه و مقام به علت طراحی بی نقص، بازدهی بالا و عالی و همچنین دوربین فوق پیشرفته اش به آن تقلع گرفته است. جالب است بدانید که کمپانی محبوب و بسیار معروف سامسونگ بیش از سی جایزه ی گوناگون در زمینه های مختلف را به خاطر سرویس های مختلف خود و همچنین محصولاتش در نمایشگاه MWC ۲۰۱۸ در شهر بارسلون دریافت کرده است.

یونگی لی که رئیس بخش بازاریابی بین المللی کمپانی سامسونگ است، می گوید ما بسیار خوش حال و مفتخریم که انجمن GSMA و بسیاری از سازمان های دیگر، کمپانی سامسونگ را با تکنولوژی های موبایل آن می شناسند. جالب است بدانید که محصول واقعیت مجازی کمپانی سامسونگ به اسم Gear VR به همراه کنترلر مخصوص آن به علت آفریدن بی نقص تجربه ی واقعیت مجازی جایزه ی بهترین واقعیت مجازی را از آن خودش کرده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

4/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : گلکسی اس 9 پلاس بهترین دستگاه ارتباطی MWC 2018

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *