گلکسی اس 23 دارای عمرباتری عالی است

گلکسی اس 23 دارای عمرباتری عالی است

سری گلکسی اس 23 دارای عمر باتری شگفت انگیزی است، نوعی که هیچ کس انتظار نداشت در یک دستگاه اندرویدی پرچمدار ببیند. گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا از نظر عمر باتری بسیار پرطرفدار هستند، اما حتی گلکسی اس 23 کوچک بسیار بهتر از سایر تلفن های کامپکت در اندازه خود عمل می کند.

طبق معمول، جدیدترین گوشی‌های سامسونگ دارای یک حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی هستند که به شما امکان می‌دهد ویژگی‌هایی را که می‌خواهید با فعال کردن حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی خاموش کنید، انتخاب کنید. اما حالت صرفه جویی در مصرف انرژی یک عارضه جانبی قابل توجه دارد – نرخ رفرش 120 هرتز را غیرفعال می کند و آن را به 60 هرتز نصف می کند، و دور زدن های موجود برای دور زدن آن ها دیگر کار نمی کنند.

اما راهی وجود دارد که می‌توانید بدون استفاده از حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، از Galaxy S23، S23+ یا S23 Ultra کمی بیشتر عمر باتری را کم کنید. شما می توانید این کار را با تغییر مشخصات عملکرد گوشی انجام دهید تا تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 از کارکردن با تمام گاز جلوگیری کند و در عین حال عملکرد مورد نیاز خود را بدون غیرفعال کردن نرخ رفرش بالای صفحه نمایش یا سایر ویژگی ها (مانند 5G) به شما ارائه دهد.

پیش از این، سامسونگ به شما اجازه می‌داد تا بین پروفایل‌های عملکردی مختلف از طریق جابجایی سریع در نوار ناوبری انتخاب کنید، اما اکنون روش متفاوت است. سامسونگ همچنین تعداد حالت های عملکرد موجود را کاهش داده است.

از سال گذشته، شما یک گزینه استاندارد و یک نور دریافت می کنید. گزینه Light که باعث می‌شود گوشی عمر باتری و راندمان خنک‌کننده را در اولویت قرار دهد، در اینجا مهم است. سامسونگ می‌گوید که گزینه استاندارد بهترین است زیرا متعادل‌ترین عملکرد را ارائه می‌دهد، اما از آنجایی که هیچ‌کدام از این گزینه‌ها روی بازی‌ها تأثیر نمی‌گذارند، ممکن است بخواهید به حالت Light بروید، به خصوص اگر گوشی هوشمند Galaxy S23 شما عمر باتری بسیار تحسین‌شده‌ای را نداشته باشد. سری S23.

روش جابه‌جایی به نمایه عملکرد نور سریع است، اگرچه بدون تغییر سریع در نوار اعلان، کمی خسته‌کننده است: تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه تنظیمات گوشی را باز کنید، باتری و مراقبت از دستگاه را انتخاب کنید، به داخل نوار اعلان بروید. منوی باتری، سپس روی گزینه تنظیمات باتری بیشتر در پایین ضربه بزنید.

بیشتر بخوانید  آپدیت اندروید 12 برای Galaxy F41 منتشر شد

در آنجا، باید گزینه Performance profile را نزدیک بالای صفحه ببینید. روی آن ضربه بزنید و Light را انتخاب کنید تا به نمایه عملکردی بروید که به اندازه مشخصات استاندارد از باتری استفاده نمی‌کند در حالی که اگر بر اساس آزمایش‌های انجام شده در دستگاه‌های Galaxy قبلی قضاوت کنیم، عملکرد آن حدود 20 درصد کاهش می‌یابد. طبیعتاً می‌توانید از همان منو به نمایه استاندارد برگردید.

به خاطر داشته باشید که این ویژگی روی بازی ها تأثیری ندارد، زیرا گوشی به شما یادآوری می کند. برای این کار باید بخش Game Booster را در برنامه راه‌انداز بازی Samung دنبال کنید، جایی که می‌توانید در گزینه بهینه‌سازی بازی انتخاب کنید که آیا گوشی باید روی عملکرد، عمر باتری یا کمی از هر دو تمرکز کند.

بیش از یک هفته است که از Galaxy S23 Ultra با نمایه عملکرد Light فعال شده است. و باید اشاره کنم که عمر باتری برای من خیلی بهتر از مشخصات عملکرد استاندارد نیست. اما تجربه شما ممکن است متفاوت باشد. و از آنجایی که حالت عملکرد نور بر ویژگی هایی مانند نرخ رفرش 120 هرتزی صفحه نمایش تأثیر نمی گذارد، من آن را به حالت اختصاصی صرفه جویی در مصرف انرژی ترجیح می دهم و شما نیز باید آن را امتحان کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی اس 23 دارای عمرباتری عالی است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *