گزینه های رنگی جدید گوشی شیائومی 13 اولترا معرفی شد

گزینه های رنگی جدید گوشی شیائومی 13 اولترا معرفی شد

Xiaomi 13 Ultra که جدیدترین گوشی هوشمند رده بالای شیائومی است، با مدل جدیدی که 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی دارد راهی بازار چین شد. در حالی که مشتریان بین المللی هنوز منتظر عرضه دستگاه در کشورهای مربوطه هستند، مشتریان در چین اکنون این گزینه را دارند که گوشی هوشمند را در سه رنگ سفارشی جدید خریداری کنند.

رنگ های جدید آبی آسمانی ستاره ای، نارنجی کابرنه و زرد جینکو نام دارند. بر اساس گزارش‌ها، این گزینه‌های رنگی جدید فقط برای مدل‌های 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهند بود. در مورد قیمت و در دسترس بودن، این گزینه های رنگی 6,499 یوان قیمت خواهند داشت و در تعداد محدودی به فروش می رسند.

شیائومی 13 اولترا یک گوشی هوشمند پرچمدار چشمگیر است که از صفحه نمایش 6.73 اینچی 120 هرتزی QHD+ AMOLED بهره می برد. این صفحه نمایش وضوح خیره کننده 1440p و حداکثر روشنایی چشمگیر 2600 نیت را دربرگرفته که یکی از درخشان ترین نمایشگرهای موجود در بازار است. این نمایشگر توسط TCL CSOT تولید شده که بالاترین کیفیت را تضمین می کند.

پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 قدرت دستگاه را تامین کرده که با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 همراه شده است. سیستم دوربین در Xiaomi 13 Ultra به همان اندازه چشمگیر است و از لنز Leica Vario-Summicron با سنسور دوربین اصلی 1 اینچی 50 مگاپیکسلی Sony IMX989 بهره می برد که از دیافراگم متغیر بین f/1.9 و f/4.0 برخوردار است. همچنین یک سنسور اولتراواید 50 مگاپیکسلی IMX858 f/1.8 سونی با زاویه دید FOV 122 درجه و همچنین یک جفت لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 هم تعبیه شد. در قسمت جلویی گوشی، یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی قرار گرفت.

شیائومی 13 اولترا با سیستم عامل اندروید 13 و پوسته سفارشی MIUI 14 شیائومی به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع 90 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

در اخباری مرتبط شرکت شیائومی به تازگی نسخه 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی شیائومی 13 اولترا پرچمدار را روانه بازار چین کرد. مدلی که در سایر مشخصات مشابه نسخه اصلی است و تفاوتی ندارد اما با قیمتی بیشتر به فروش می رسد. درباره این گوشی در ادامه مطلب به آن می پردازیم.

بیشتر بخوانید  تلویزیون هوشمند Smart TV 5A Pro شیائومی معرفی شد

در جلو دستگاه یک پنل C7 LTPO OLED با حداکثر روشنایی 2600 نیت تعبیه شده که آن را به گوشی هوشمندی با روشن ترین صفحه نمایش تبدیل می کند. از آنجایی که Xiaomi 13 Ultra یک گوشی متمرکز بر دوربین است، عاقلانه نیست که ابتدا در مورد چیز دیگری صحبت کنیم.

برای خرید باید به فروشگاه چین این شرکت مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گزینه های رنگی جدید گوشی شیائومی 13 اولترا معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *