گزینه رنگی جدید برای گوشی Redmi 10 معرفی شد

گزینه رنگی جدید برای گوشی Redmi 10 معرفی شد

سال گذشته، Redmi زیرمجموعه شیائومی، Redmi 10 را در هند عرضه کرد. اکنون این برند به تازگی از سایه جدید Sunrise Orange برای گوشی خود رونمایی کرده است. این افزوده، گزینه‌های رنگی Redmi 10 را در بازار هند به پنج مورد افزایش داده است. برای کسانی که اطلاعی ندارند، Redmi 10 یک گوشی هوشمند ارزان قیمت 4G با چیپست اسنپدراگون 680 در داخل است.

Redmi 10 یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است که دارای بدنه پلاستیکی و طراحی دوربین جدید با سنسور اثر انگشت در پشت است. این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD 6.71 اینچی با وضوح +FHD، نرخ تازه سازی 60 هرتز و روشنایی 400 نیت است. صفحه نمایش توسط Corning Gorilla Glass 3 محافظت می شود و دارای بریدگی قطره شبنم است. علاوه بر این، دارای گواهینامه Widevine L1 برای پخش HD در برنامه های پخش محبوب مانند Netflix، Prime Video و Disney+ Hotstar است.

Redmi 10 از پردازنده کوالکام Snapdragon 680 ، همراه با RAM LPDDR4x و حافظه UFS 2.2 استفاده می کند. بر روی MIUI 13 مبتنی بر اندروید 11 اجرا می شود. این گوشی هوشمند دارای یک سیستم دوربین دوگانه در پشت است که از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد.

Redmi 10 دارای دو اسلات سیم کارت، اتصال 4G، WiFi دو بانده، بلوتوث 5.0 و GNSS است. همچنین دارای اسلات کارت MicroSD اختصاصی، جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت USB Type-C است. در نهایت، Redmi 10 به یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی مجهز شده است. اما با یک شارژر 10 واتی عرضه می شود.

در هند، Redmi 10 Sunrise Orange با قیمت 9299 روپیه برای گزینه پیکربندی 4GB + 64GB قیمت گذاری شده است. این آخرین نوع رنگی گوشی هوشمند در حال حاضر در فروشگاه های Flipkart و Mi Store برای فروش در دسترس است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Redmi Note 11 4G بزودی راهی بازار هند می شود

نظرات در مورد : گزینه رنگی جدید برای گوشی Redmi 10 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *