گزینه رنگی جدید برای تبلت میت پد 11 هوآوی

گزینه رنگی جدید برای تبلت میت پد 11 هوآوی

تبلت هوآوی MatePad 11 در دسامبر سال گذشته معرفی و عرضه شد و این دستگاه تبدیل به یک محصول پرفروش فوری در بخش تبلت‌ها گشت. این تبلت توسط کارشناسان یکی از بهترین تبلت های سال 2021 لقب گرفت. اکنون HUAWEI رنگ جدیدی را برای دستگاه معرفی کرده است. این رنگ “صورتی ساکورا” نامگذاری شده و فقط برای نسخه وای فای 8+128 گیگابایتی موجود است. گمانه‌زنی‌های مداومی در میان کارشناسان در رابطه با عرضه یک تبلت جدید وجود دارد، با این حال، HUAWEI مطمئناً تصمیم گرفته است که به‌جای یک تبلت کاملاً جدید، رنگ‌بندی جدیدی را در اختیار خریداران بالقوه قرار دهد.

تبلت هوآوی MatePad 11 دارای صفحه نمایش 11 اینچی با رزولوشن 2560×1600 و نرخ نوسازی بالا 120 هرتز، پشتیبانی از استاندارد DCI-P3 در سطح فیلم، دارای گواهینامه دوگانه نور آبی کم/بدون سوسو TUV Rheinland است. همچنین باید به اسپیکر استریو چهارگانه هارمن کاردن، پردازنده اسنپدراگون 865 و برخی موارد دیگر است.  MatePad 11 تجربه عملکرد نرم‌تری را در ویدیو، بازی، خواندن و برخی دیگر ارائه می‌کند و در هنگام استفاده از قلم نسل دوم HUAWEI M-Pencil، کمترین تأخیر فقط 2 میلی‌ثانیه را دارد که آن را به اولین تبلت هواوی تبدیل می‌کند از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

گزینه رنگی جدید برای تبلت میت پد 11 هوآوی

سیستم عامل HarmonyOS 2 که قابلیت تقسیم صفحه نمایش، چند پنجره هوشمند و سایر ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد، از قبل بر روی هوآوی MatePad 11 نصب شده است. همچنین چشم‌انداز موازی، عملکردها/میانبرهای صفحه‌کلید و ماوس و غیره را بهبود می‌بخشد. قیمت این دستگاه 2869 یوان (425 دلار) است و اکنون در مرکز خرید HUAWEI چین موجود است. در دیگر خبرها علاقمندی هواوی میت ایکس 2 همچنان در میان کاربران رو به رو شد بوده و از سوی دیگر، طبق گزارش ها، این شرکت در حال کار بر روی جانشین آن به نام میت ایکس 3 می باشد تا جنبه‌های کلی طراحی، ساخت و تاریخ ارسال را نهایی کند.

طبق یک گزارش، گوشی هوشمند تاشو هوآوی Mate X3 با نسل قبلی Mate X سازگاری ندارند. میت X3 آینده از نظر طراحی، وزن، ضخامت، دوام و مقاومت در برابر سقوط نسبت به نسل اول بروزرسانی شده است. قابل ذکر بوده که هواوی میت ایکس 3 در ابتدای طراحی خود چندین راه حل را ارائه کرده است و این آخرین خبر قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. طراحی جدید این دستگاه تاشو بیش از هر زمان دیگری برجسته و جذاب به نظر می رسد. این غول فناوری چینی احتمالاً تولید هواوی میت ایکس 3 را در نوامبر امسال آغاز خواهد کرد، در حالی که فروش کلی آن در مقایسه با نسل قبلی خود 80 درصد افزایش خواهد یافت. طبق آخرین گزارش های منتشر شده، سری میت 50 پرچمدار آگوست امسال معرفی و در سپتامبر به فروش می رسد. از سوی دیگر، میت X3 قرار است در دسامبر 2023 عرضه شود.

بیشتر بخوانید  گوشی Mate 40E Pro هوآوی احتمالا بزودی با Kirin 990 معرفی می شود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گزینه رنگی جدید برای تبلت میت پد 11 هوآوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *