نمایشگر گیمینگ ال جی UltraGear OLED معرفی شد

نمایشگر گیمینگ ال جی UltraGear OLED معرفی شد

ال جی از مانیتور گیمینگ OLED خمیده UltraGear با نرخ نوسازی 240 هرتزی و هوش مصنوعی UltraFine Display Ergo رونمایی کرد. این دستگاه ها دارای شماره مدل 45GR95QE و 32UQ890 هستند. این شرکت همچنین پس از یک وقفه دو ساله به دلیل همه‌گیری، حضور خود را در رویداد آینده تأیید کرد.

ال‌جی 45GR95QE دارای صفحه نمایش OLED خمیده با نرخ نوسازی 240 هرتز است. دستگاه برای گیمرها عالی بوده زیرا عملکرد بصری، سرعت و عملکرد را ارائه می دهد. این مانیتور دارای نسبت تصویر 21:9، وضوح صفحه نمایش WQHD و انحنای 800R است. صفحه نمایش با حاشیه های باریک احاطه شده و همچنین دارای پوشش ضد تابش و بازتاب کم است. این مانیتور دارای طیف رنگی 98 درصدی DCI-P3 و پشتیبانی از HDR10 بوده و حالت های تصویر به تصویر و تصویر در تصویر را برای انجام چند وظیفه ای ارائه می دهد. گزینه های اتصال روی مانیتور شامل دو پورت HDMI 2.1، یک پورت نمایشگر 1.4 و پورت USB 3.0 می شود.

در مورد مانیتور ال جی 32UQ890، گفته می شود که Ultrafine Display Ergo AI اولین نمایشگر این شرکت بوده که به طور خودکار برای راحتی تنظیم می شود. دارای یک دوربین داخلی و یک هوش مصنوعی قدرتمند بوده که به طور مداوم وضعیت بدن کاربر را ارزیابی کرده و تغییراتی را در ارتفاع صفحه نمایش و همچنین شیب ایجاد می کند تا از ماندن کاربران در یک موقعیت طولانی مدت جلوگیری کند. ال‌جی Ultrafine Display Ergo AI دارای صفحه نمایش 31.5 اینچی IPS با وضوح تصویر 4K است. 95 درصد طیف رنگی DCI-P3 و پشتیبانی از HDR را ارائه می‌دهد.

هر دو مانیتور گیمینگ ال‌جی Ultragear OLED و UltraFine Display Ergo AI در رویداد IFA در برلین از 2 تا 6 سپتامبر به نمایش گذاشته می‌شوند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  همکاری الجی و اینتل آینده خودرو های هوشمند را رقم خواهد زد

نظرات در مورد : نمایشگر گیمینگ ال جی UltraGear OLED معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *