انتشار اطلاعاتی از گوشی آنر Magic Flip

انتشار اطلاعاتی از گوشی آنر Magic Flip

آنر در حال آماده شدن است تا به زودی از اولین گوشی هوشمند فلیپ خود را رونمایی کند. دستگاه تاشوی فلیپ  آینده قبلاً در یک شایعه مشاهده شده بود و اکنون، یک گزارش جدید، جدول زمانی عرضه و طراحی Magic Flip را فاش کرده است.

در گزارش قبلی، افشاگری را پوشش دادیم که نشان می‌داد Magic Flip در جشنواره بهار چین عرضه خواهد شد. این در حال حاضر توسط همان افشاگر در Weibo باری دیگر پشتیبانی شده است. برای کسانی که نمی دانند، جشنواره بهار در چین بین 10 و 17 فوریه 2024 میزبانی خواهد شد. جدا از این، منبع اطلاعاتی همچنین تصویری را به اشتراک گذاشته است که نگاهی به تلفن تاشو جدید به ما ارائه می دهد.

تصویر فاش شده طراحی عقب مجیک فلیپ را با دو ماژول حلقه دایره ای نشان می دهد. ماژول بالا احتمالاً سنسورهای تصویر را در خود جای داده است، در حالی که ماژول پایینی دارای صفحه نمایش پوشش خارجی است. بنابراین به نظر می رسد طراحی کاملاً شبیه گوشی های تاشو  فلیپ شرکت مادر سابق آن، هواوی است. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، Magic Flip از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی انرژی می گیرد که از یک باتری دو سلولی 2420 میلی آمپر ساعتی + 1980 میلی آمپر ساعتی تشکیل شده است.

متأسفانه، این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر داریم. به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده، بنابراین فعلاً این خبر را باید شایعه دانست و در مورد اطلاعات بیشتر بمانید زیرا در صورت دسترسی به جزئیات بیشتر در مورد این دستگاه، به‌روزرسانی‌هایی را ارائه خواهیم کرد.

در دیگر خبرها در دیگر خبرها آنر پیشتر گوشی های هوشمند Honor Magic 6 و Magic 6 Pro را به همراه Honor Magic V2 RSR Porsche Design در بازار چین عرضه کرده است. این دستگاه‌ها در نمایشگاه فناوری MWC (کنگره جهانی موبایل) 2024 که تا پایان فوریه برگزار می‌شود، به بازار جهانی معرفی خواهند شد.آنر ماه گذشته در چین از گوشی های پرچمدار Honor Magic 6 و Magic 6 Pro مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 رونمایی کرد. Magic 6 RSR Porsche Design که برترین دستگاه این سری بوده، هنوز معرفی نشده است.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر تیزری گوشی آنر مجیک 6 پرو

انتشار اطلاعاتی از گوشی آنر Magic Flip

یک افشاگر قابل اعتماد از چین زمان عرضه این دستگاه را فاش کرده است. علاوه بر این، او ادعا کرده که این دستگاه با هواوی P70 Art آینده رقابت خواهد کرد. آنر Magic 6 RSR Porsche Design دومین دستگاهی بوده که به طور مشترک توسط Honor و Porsche Design پس از گوشی تاشو Magic V2 RSR Porsche Design که ماه گذشته همراه با سری Magic 6 رونمایی شد، توسعه یافته است. بر اساس این افشاگر، Magic 6 RSR Porsche Design در ماه مارس معرفی خواهد شد و رقیب Huawei P70 است که انتظار می‌رود در همان ماه رونمایی شود.

در حالی که Magic 6 RSR Porsche Design دارای چیپست Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود، هوآوی ممکن است سری هوآوی P70 را با چیپست جدید Kirin، احتمالا تراشه 9000s یا نوع جدید آن، همراه کند. گزارش ها نشان می دهد که P70 Art دارای سنسور دوربین یک اینچی 50 مگاپیکسلی سونی LYT-900 است. همین دوربین در اوپو Find X7 Ultra و گوشی های آینده مانند Xiaomi 14 Ultra و ویوو X100 Ultra موجود است.

از سوی دیگر، آنر Magic 6 RSR Porsche Design اولین گوشی با سنسور دوربین OmniVision OV50K یک اینچی است. متأسفانه، شایعات هنوز جزئیات دیگری در مورد این گوشی هوشمند فاش نکرده اند. فاش کننده همچنین وجود Magic 6 Pro+ را فاش کرد اما چیزی در مورد مشخصات آن به اشتراک گذاشت. انتظار می رود Pro+ در کنار RSR Porsche Design در ماه مارس معرفی شود.

افشای اطلاعات جدید توسط Digital Chat Station نشان می دهد که این برند همچنین در حال کار بر روی یک تبلت جدید با قابلیت 5G برای بازار چین است.   طبق گفته DCS، تبلت آینده آنر با پشتیبانی از 5G یک مدل پایه با تراشه اسنپدراگون خواهد بود. این مدل به صفحه نمایش 12.1 اینچی LCD با وضوح Quad HD یا 2560 در 1600 پیکسل و پشتیبانی از محافظت از چشم عرضه خواهد شد. در حالی که ظرفیت باتری دستگاه ذکر نشده، اما گزارش نشان می دهد که از شارژ سریع 35 واتی پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی آنر Magic Flip

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *