رنگ جدید برای هدفون پیکسل بادز پرو گوگل

رنگ جدید برای هدفون پیکسل بادز پرو گوگل

هر کسی که یک جفت Pixel Buds Pro یا Pixel Buds A-Series جدید را انتخاب کند، می‌تواند به زودی رنگ جدیدی برای انتخاب داشته باشد. در حال حاضر چند رنگ وجود دارد که می توان هنگام برداشتن یک جفت هدفون بی سیم گوگل انتخاب کرد، اما یک نشت جدید نشان می دهد که دیگری در راه است. به ما گفته شده است که برای هر دو Pixel Buds Pro و Pixel Buds A-Series در دسترس خواهد بود، اگرچه زمان انتشار قطعی هنوز مشخص نیست.

این گزارش از طریق افشاگر توییتر Kuba Wojciechowski منتشر شده است که می گوید گوگل در حال کار بر روی رنگ آبی آسمانی است و به احتمال زیاد با پیکسل 7a که قرار است رنگ آبی قطبی خود را داشته باشد، مطابقت دارد.

در حالی که هنوز هیچ پنجره ای برای انتشار مشخص نیست و گوگل قطعا چیزی را به طور رسمی اعلام نکرده است، به ما گفته می شود که این رونمایی بزرگ ممکن است در طول Google I/O اتفاق بیفتد. این رویداد نیز هنوز تایید نشده است، اما اگر سال‌های گذشته نشانه‌ای باشد، احتمالاً در ماه مه یا حدود آن رخ خواهد داد. همچنین تصور می‌شود که رنگ‌های جدید در کنار پیکسل‌های جدید نیز عرضه خواهند شد. اگر رنگ ها به گونه ای طراحی شده باشند که با هم مطابقت داشته باشند، بسیار منطقی است.

هدفون‌های سری A Google Pixel Buds در ابتدا در رنگ‌های Dark Olive و Clearly White منتشر شدند، در حالی که Charcoal بعداً به ترکیب اضافه شد. هدفون‌های Pixel Buds Pro با قابلیت‌تر در حال حاضر در رنگ‌های Coral، Fog، Charcoal و Lemongrass موجود هستند. رنگ Fog در حال حاضر بسیار شبیه به این شایعه آبی آسمانی است، بنابراین این یک افزودنی جالب برای گوگل است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر جدید از گوگل پیکسل 3 ایکس ال

نظرات در مورد : رنگ جدید برای هدفون پیکسل بادز پرو گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *