گارمین و معرفی ساعت هوشمند Enduro 2

گارمین و معرفی ساعت هوشمند Enduro 2

گارمین جدیدترین ساعت ورزشی  خود را با نام Garmin Enduro 2 معرفی کرده است و این مدل نسبت به مدل قبلی تغییرات زیادی دارد. به روز رسانی ها شامل باتری 40 درصد طولانی تر است و بین شارژ در حالت GPS تا 150 ساعت دوام می آورد و با شارژ خورشیدی همراه است.

Garmin International, Inc، یکی از واحدهای Garmin Ltd، امروز ساعت هوشمند دارای GPS اسپرت فوق العاده Enduro™ 2 را معرفی کرد. Enduro 2 با هدف ساخته شده برای ورزشکاران استقامتی، دارای نقشه های TopoActive داخلی با پوشش چند قاره، چراغ قوه LED فوق العاده روشن و فناوری انحصاری SatIQ™ Garmin برای کمک به بهینه سازی عملکرد باتری است. علاوه بر این، باتری خورشیدی پیشرفته تا 46 روز در حالت ساعت هوشمند و تا 150 ساعت در حالت GPS1 فراهم می‌کند تا طولانی‌ترین مسابقه فوق‌العاده یا بزرگترین ماجراجویی را دوام بیاورد.

دان بارتل، معاون فروش جهانی گارمین گفت: “ورزشکاران حرفه ای استقامتی می دانند تعهد به چه معناست، و Enduro 2 ابزار قابل اعتمادی است که می تواند به روند تمرین و بازیابی کمک کرده و آن را بهبود بخشد. اکنون با نقشه‌برداری داخلی، موسیقی، بهترین عمر باتری گارمین در کلاس و فهرست رو به رشد ویژگی‌های عملکرد، Enduro 2 برای هر ورزشکار استقامتی ضروری است.”

شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد ساعت ورزشی جدید Garmin Enduro نسل جدید را در وب سایت این شرکت مطالعه کنید و باید بیان داشت که ساعت اکنون با قیمت 929 پوند برای خرید دردسترس قرار گرفته است.

انتظار داریم بزودی مدل های بیشتری توسط این شرکت معرفی شود هرچند مشخص نیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا طراحی ساعت گارمین Venu 3

نظرات در مورد : گارمین و معرفی ساعت هوشمند Enduro 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *