گوشی ویوو X Flip با نمایشگر بیرونی بزرگ معرفی شد

گوشی ویوو X Flip با نمایشگر بیرونی بزرگ معرفی شد

ویوو X Flip در کنار ویوو X Fold 2 معرفی شد. این اولین گوشی تاشوی برنده بوده و Vivo به گروه گوشی های تاشو عمودی مانند سامسونگ Galaxy Z Flip 4، اوپو Find N2 Flip، موتورولا Razr و غیره پیوسته است. نکته قابل توجه، ویوو X Flip برخلاف رقبا، دارای یک صفحه نمایش ثانویه منحصر به فرد است.

ویوو X Fold 2 یک گوشی تاشو عمودی است. این صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با حفره دوربین در وسط داشته و نسبت تصویر بلندی هم شامل آن شده است. این دستگاه دارای وضوح +FHD، حداکثر روشنایی 1200 نیت، نرخ نوسازی 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ خواهد بود. پنل عقب X Flip دارای یک صفحه نمایش ثانویه افقی با لبه های کمی خمیده بوده که از لبه چپ به راست باز می شود. صفحه نمایش ثانویه 3 اینچی با پنل AMOLED و وضوح 682 در 422 پیکسل ارائه می شود. می توان از آن برای اهداف مختلفی مانند استفاده از کدهای پرداخت، مشاهده اطلاعات، NFC، پخش موسیقی و موارد دیگر استفاده کرد.

از نظر طراحی، ویوو X Flip دارای یک الگوی برش الماس برجسته در پنل عقب بوده که خودنمایی می کند. یک اسکنر اثر انگشت جانبی در دکمه پاور تعبیه شده است. این دستگاه تاشو دارای حالت فلکس بوده که به کاربران امکان می دهد دستگاه را برای تماس بدون دست، پخش ویدیو و عکاسی پشتیبانی کنند. ویوو می گوید که از شیشه بسیار باریک برای چروک نامرئی استفاده کرده و ادعا می شود که لولا 500000 بار دوام می آورد.

ویوو X Flip دارای یک ماژول دوربین دایره ای در گوشه سمت چپ بالا است. این گوشی دارای یک سنسور اولیه 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS با نام تجاری ZEISS است که با یک لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید همراه می شود. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم تدارک دیده شد.

در بخش سخت افزاری، ویوو X Flip به پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده است. این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم LPDDR5 و تا 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 دارد. این دستگاه انرژی خود را از یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی می گیرد. از نظر نرم افزاری، این گوشی تاشو از OriginOS 3 مبتنی بر اندروید 13 بهره می برد.

بیشتر بخوانید  ُسری گوشی ویوو ایکس 80 معرفی شد

گزینه های اتصال در ویوو X Flip شامل پورت USB-C، وای فای، بلوتوث، GPS  و 5G می شود. ویوو X Flip از 5999 RMB ( 871 دلار) برای گزینه 12 گیگابایت + 256 گیگابایت شروع می شود و نسخه 12 گیگابایت + 512 گیگابایت دارای برچسب قیمتی 6999 RMB (1017 دلار) است. این تلفن تاشو برای پیش‌سفارش در دسترس است و فروش آن از 28 آوریل آغاز می‌شود.

گزینه های رنگی آن مشکی مته ای، طلایی ابریشم و بنفش است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ویوو X Flip با نمایشگر بیرونی بزرگ معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *