کوچکترین پروژکتور لیزری WUXGA 3LCD توسط سونی معرفی شد

کوچکترین پروژکتور لیزری WUXGA 3LCD توسط سونی معرفی شد

شرکت سونی، غول الکترونیک ژاپنی، دو پروژکتور لیزری فوق فشرده جدید را معرفی کرد. VPL-PHZ61 و VPL-PHZ51 به عنوان کوچک‌ترین پروژکتورهای لیزری WUXGA 3LCD در جهان شناخته می‌شوند که قابلیت‌های عملیاتی برتر را با روشنایی بالا و نصب انعطاف‌پذیر ترکیب می‌کنند و آنها را به یک راه‌حل قابل اعتماد برای طیف گسترده‌ای از شرکت‌ها، آموزش، موزه، سرگرمی و سرگرمی تبدیل می‌کنند. برنامه های شبیه سازی

VPL-PHZ61 و VPL-PHZ51 جمع و جور هستند و به راحتی روی سقف اتاق‌های جلسات و مدارس نصب می‌شوند، با وسیع‌ترین تغییر عمودی در بین نسخه‌های لنز ثابت در +55%. هر دو نسخه دارای روشنایی فوق العاده بالایی هستند – VPL-PHZ61 در 6400 لومن (مرکز 7000 لومن) و VPL-PHZ51 در 5300 لومن (مرکز 5800 لومن). لومن می تواند نمایش تصاویر شفاف را حتی در یک اتاق جلسه یا سالن سخنرانی با نور مناسب تضمین کند تا همکاری و ارتباطات کاربر را بهبود بخشد.

پروژکتورها به لطف فناوری پردازش سیگنال، نقشه برداری و تجزیه و تحلیل بیدرنگ Real Creation سونی، تصاویر واضح و شفافی ایجاد می کنند که امکان ارائه و نمایش موفق را فراهم می کند. هر دو مدل جدید ورودی 4K60P را می پذیرند و آنها را با منابع ویدئویی 4K سازگار می کند. Reality Creation سونی همچنین قادر است وضوح کلی، وضوح و کیفیت تصویر را، چه عکس، چه نمودار یا متن، بهبود بخشد.

علاوه بر این، هنگامی که پروژکتورها با سایر دستگاه های 4K استفاده می شوند، برای پخش همزمان محتوای 4K به مبدل نیاز ندارند و از «Deep Color» و HDCP2.3 HDMI پشتیبانی می کنند. Reality Text، یکی از ویژگی‌های هر دو پروژکتور، مواد ارائه مبتنی بر متن را با نمایش حروف و خطوط واضح‌تر با خوانایی بهتر بهبود می‌بخشد.
پروژکتورها همچنین دارای تنظیمات هوشمند نوآورانه هستند که عملکرد را بر اساس سناریوی استفاده بهینه می کند. رنگ‌ها کنتراست و سرزندگی خود را حتی در فضاهای با نور روشن به لطف ادغام قابلیت نمای روشن مناسب حفظ می‌کنند. عملکرد جدید Ambiance از یک سنسور نور محیط برای تشخیص خودکار روشنایی محیط استفاده می کند و بر اساس آن تنظیمات نمای روشن، افزایش رنگ و ایجاد واقعیت را کالیبره می کند. علاوه بر این، مدل‌های جدید از یک ماده فیلتر جدید استفاده می‌کنند که نیاز به تمیز کردن فیلتر در اتاق‌های جلسه و کلاس‌های درس را از بین می‌برد.

بیشتر بخوانید  ساعت Wena 3 Ultraman Edition سونی معرفی شد

سونی هنوز جزئیات قیمت و در دسترس بودن هر دو پروژکتور را فاش نکرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کوچکترین پروژکتور لیزری WUXGA 3LCD توسط سونی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *