سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین

سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین

خرید و فروش بیت کوین چگونه است ؟

روش اول » خرید از سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین  در روش اول از خرید بیت کوین شما با در نظر گرفتن ملاک های انتخاب صرافی ارز دیجیتال صرافی مورد نظر را انتخاب میکنید. پس از انتخاب باید فرایند ثبت نام را گذرانده و در صورت وجود احراز هویت در دایره قوانین صرافی مورد نظر باید هویت فردی خود را مورد تایید قرار دهید. پس از تایید هویت، شما در حساب ارزی خصوصی خود امکان خرید و فروش بیت کوین را خواهید داشت. لازم به ذکر است شما با ثبت نام در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی به راحتی توسط کارت و حساب بانکی شخصی خود امکان خرید و یا فروش ارز های دیجیتال را خواهید داشت.

سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین

روش دوم » خرید بیت کوین از افراد حقیقی در بستر فضای مجازی مانند : گروه های تلگرامی و واتس اپ اقدام به معامله میکنید.

ما این روش از خرید بیت کوین را به هیچ عنوان به شما توصیه نمیکنیم زیرا شما در این روش امکان پیگیری معامله و تراکنش را نخواهید داشت یعنی چه ؟ یعنی اگر  طرف معامله شما فردی کلاهبردار باشد به راحتی میتواند سرمایه ریالی و یا ارزی شما را به جیب بزند. با توجه به کلاهبرداری های صورت گرفته در بازار ارز های دیجیتال این روش منسوخ شده اما هنوز مورد استفاده بعضی از معامله گران قرار میگیرد. درباره چگونگی خرید بیت کوین صحبت کردیم حال با تمام فاکتور هایی که در نظر گرفتیم در ادامه بهترین راه خرید و فروش بیت کوین را به شما معذفی خواهیم کرد.

بهترین راه خرید وفروش بیت کوین چیست ؟

امن ترین راه خرید و فروش بیت کوین مراجعه به  بهترین سایت خرید و فروش بیت کوین میباشد. اگرچه بیت کوین را می‌‌شود به روش‌های زیادی که پیش تر به انها اشاره داشتیم از افراد حقیقی خریداری کرد، اما امن‌ترین روش، مراجعه به یک وب ‌سایت صرافی معتبر ارز دیجیتال است. باتوجه به تراکنش‌های نیمه‌ناشناس بیت کوین، خرید این ارز دیجیتال از طریق شبکه‌های اجتماعی و افرادی که شناخت کافی از آنها ندارید، ریسک بسیار بالایی دارد و در صورت کلاهبرداری، پیگیری‌های قضایی عملا غیر ممکن و بسیار مشکل خواهد بود.

مراحل خرید و فروش بیت کوین از سایت معتبر و رسمی

در این قسمت خرید و فروش بیت کوین در ایران را مرحله به مرحله مورد بررسی قرار میدهیم. ما پیش رو سه مرحله را در نظر داریم که به طور جزعی در ادامه به انها اشاره کردیم

ثبت نام »  در مرحله اول اطلاعات اولیه فردی خود را در اختیار سایت صرافی  قرار میدهید.

احراز هویت » در مرحله بعد پس از ثبت نام در سایت صرافی، اطلاعات هویتی شما را باید مورد بررسی قرارر دهد. علل اصلی وجود قوانین احراز هویت در سایت های معتبر خرید و فروش بیت کوین، پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی ناشی از پول شویی و یا ثبت هویت تقلبی میباشد. پس شما با طی کردن این فرایند در ایمن سازی پلتفرهم های معاملاتی نقش مهمی را ایفا خواهید کرد.

شارژ حساب ریالی » در این مرحله پس تایید هویت شما توسط سایت صرافی مورد نظر امکان فعالیت در حساب کاربری شما فعال میشود. حال شما در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی به راحتی توسط کارت بانکی خود میتوانید برای شارژ ریالی حساب ارز اقدام کنید.

خرید و فروش بیت کوین » در پایان با توجه به موجودی ریالی خود میتوانید در پلتفرم های معاملاتی به خرید و فروش یبت کوین بپردازید.

 

اگر به تازگی وارد دنیای ارز های دیجیتال شده اید با مفاهیم بسیاری از جمله بیت کوین مواجه شده اید.در زمان برخورد شما با واژه بیت کوین سوالات متداولی برای شما پیش خواهد امد از جمله سوالاتی مانند : بیت کوین چیست ؟ خرید بیت کوین چه روش هایی دارد ؟ پیش تر به برخی از سوالات شما پاسخ دادیم اما بهتر است درباره بیت کوین بیشتر بدانیم.

سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین

 

به راستی بیت کوین چیست ؟ در اواسط سال 2008 بسیاری از متفکران گرد هم امدند تا پول دیجیتال را خلق کنند که تراکنش ها و انتقالات ان  تنها در بستر دیجیتال و به صورت غیر متمرکز صورت پذیرد. دراوایل سال 2018 با رسیدن قیمت بیت کوین به 12 هزار دلار این ارز مورد توجه بسیاری از افراد جامعه از جمله فعالان بازار ارز های دیجیتال و عموم مردم  قرار گرفت و در حال حاضر نیز هم افراد بیشتری به سمت بیت کوین جذب شده و ترغیب به انجام معامله در بازار دیجیتال شده اند. بیت کوین  به نوعی طلای بازار ارز های دیجیتال نام گرفته است، ارز های دیجیتالی که در ادامه اهداف پول دیجیتالی خخلق شدند در نوسانات بیت کوین به شدن تاثیر پذیر خواهند بود و قیمت و بازار بیت کوین بر روی سایر ارز های دیجیتالی موجود تاثیر گذار میباشد. حال در این بخش بیت کوین را به طور تخصصی تر مورد بررسی قرار میدهیم

بیت کوین ( bitcoin )، یکی از کریپتو کارنسی ها ( cryptocurrency ) یا همان ارز های دیجیتال میباشد که به صورت غیر متمرکز در بستر شبکه بلاک چین فعالیت می کند.

اشاره داشتیم بیت کوین در شبکه بلاک چین فعالیت میکند شاید برای شما سوال باشد بلاک چین چیست ؟

زنجیره بلوکی تمامی اطلاعات را به صورت گروهی، گرد اوری می‌کند که به آن ها Blocks  یا ( بلوک‌ها ) گفته می‌شود. این بلوک‌ها دارای ظرفیت های محدود هستند و بخشی از اطلاعات را در خود ذخیره میکنند. هنگامی که ظرفیت یک بلوک تکمیل شد، به بلوک پر شده قبلی اضافه و متصل می‌شود و به این شکل زنجیره‌ای از بلوک‌های حاوی اطلاعات در می‌آید که به آن Blockchain  یا زنجیره بلوک ها می‌گویند.

 

این ارز با محاسبات بسیار پیچیده به شکل رمز های دیجیتالی  شکل میگیرد و همین امر باعث شده از ارزش بالا و امنیت مناسب برخوردار باشد. برای استخراج این رمز ارز ها از دستگاه های به خصوص  که دارای توان محاسباتی بالا هستند استفاده میشود.

در بین ارز های دیجیتال در بازار رمز ارز ها، بیت کوین اولین و در واقع شناخته شده ترین آن ها می باشد که اولین بار در سال 2008 و پس از واقعه شگفت انگیز در آن سال توسط فرد یا گروهی به نام ساتوشی ناکاموتو با هدف ذخیره و انتقال امن پول به دنیا معرفی شد.

از جمله ویژگی علل های محبوبیت بیت کوین   bitcoin )این است که تمام ویژگی های پول های واقعی مانند امکان خرید کردن، سرمایه گذاری، انتقال ارزش و … را دارد اما با این تفاوت که به دلیل غیر متمرکز بودن آن تحت نظارت هیچ دولت یا سازمان خاصی نبوده. ازعلل های دیگر با توجه به ساختار ریاضی بسیار پیچیده، ارز های دیجیتال بسیار امن تر از پول های رایج عمل کرده و از امنیت به مراتب بالاتری برخوردار خواهند بود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *