کنسول نینتندو سوییچ پرو سال 2023 از راه می رسد

کنسول نینتندو سوییچ پرو سال 2023 از راه می رسد

در طی سال های گذشته شاهد معرفی نسخه های متعددی از کنسول نینتندو سوییچ بودیم. محصولی پرطرفدار از برند شناخته ژاپنی که قصد دارد یک مدل جدید را سال 2023 معرفی کند.

هنگامی که نینتندو Switch OLED را به نمایش گذاشت، به این معنی بود که Switch Pro همچنان با تأخیر همراه بود. Switch OLED قادر است بازی ها را با کیفیت 720p و حتی 4K (حالت داک) را در خوشبینانه ترین حالت نمایش دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 7 اینچی OLED است. این دستگاه همچنین از 64 گیگابایت حافظه داخلی در حالت دستی، تا 720/60 فریم و 1080P / 60 فریم در حالت تلویزیون پشتیبانی می کند.

بعدها، پس از هک کردن Nvidia، گزارش هایی مبنی بر توسعه Ampere SoC توسط سازنده منتشر شد. این شرکت برای راه‌اندازی مدل سوئیچ قدرتمندتر به این SoC نیاز دارد. تابستان امسال گزارش هایی مبنی بر عرضه رسمی Nintendo Switch Pro در سال جاری منتشر شد. با این حال، از آخرین تحولات، به نظر می رسد که دیگر چنین نخواهد بود.

این تحلیل ادعا می کند که حداقل تا پایان سال مالی جاری نینتندو، یعنی مارس 2023، این شرکت با مشکلات تولید کمبود قطعات مقابله خواهد کرد. در همین حال، به نظر نمی رسد که نینتندو تمایلی به افشاگری بزرگ داشته باشد. درآمد و سود نینتندو نسبت به سال قبل کاهش یافته است. این به این دلیل است که در سه ماهه دوم سال مالی خود با کمبود شدید قطعات مواجه شد.

همانطور که گفته شد، نینتندو همچنین گفت که هدف فروش آن تا مارس 2023 در حال حاضر بدون تغییر باقی می ماند. بنابراین، سازنده تلاش خواهد کرد تا تاثیر کمبود قطعات را کاهش دهد. در هر صورت، تا بهار آینده خبر جدیدی دریافت نخواهیم کرد. این ممکن است به این معنی باشد که نینتندو Switch Pro به طور رسمی حداقل تا پایان سال 2023 وارد بازار نخواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کنسول نینتندو سوییچ تحت یک آسیب پذیری قرار دارد

نظرات در مورد : کنسول نینتندو سوییچ پرو سال 2023 از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *