کنسول جدید نینتندو با صفحه نمایش OLED همراست

در ژوئیه سال 2020 ، NVIDIA پیشنهاد کاری را برای یک مهندس نرم افزار تعبیه شده ارشد ارائه داد که روی “نسل بعدی فناوری های گرافیکی و AI برای کنسول های بازی و دستگاه های AI edge” کار می کند. این مهندس همچنین روی “راه حل های استفاده از هوش مصنوعی در فناوری های گرافیکی مانند NVIDIA’s DLSS 2.0” کار خواهد کرد. کنسول های بازی دستی هنوز بیشتر از محدودیت های سخت افزاری از هوش مصنوعی استفاده نکرده اند. با این حال ، از آنجا که کنسول نینتندو سوییچ بر اساس سخت افزار NVIDIA ساخته شده است و تأمین کننده GPU به طور گسترده ای فناوری ارتقا AI سطح هوش مصنوعی خود را توسعه می دهد ، کاملا منطقی است که کنسول بعدی این فناوری را داشته باشد.

نه نینتندو و نه NVIDIA تأیید نکردند که برای راه اندازی کنسول جدید شرکت خواهند کرد. کسب و کار NVIDIA Tegra طی چند سال گذشته کند شده است ، بنابراین یک کنسول جدید مطمئناً به NVIDIA کمک می کند موقعیتی را که این شرکت قبلاً در دنیای کنسول بازی دارد حفظ کند.

طبق شایعات اخیر فاش کننده در ResetEra، انتظار می رود کنسول بعدی از فناوری NVIDIA DLSS بهره ببرد. این گزارش اولین ادعایی بود که کنسول جدید قادر به ارائه با وضوح 4K است ، ادعایی که بلومبرگ نیز گزارش کرده است. امروز گزارش جدیدی از بلومبرگ منتشر شده است. جالب است که سردبیران ادعای 4K و راه اندازی احتمالی 2021 را تکرار می کنند. در این مقاله هیچ اشاره ای به فناوری DLSS یافت نمی شود ، اما تصور می شود كه تنها در صورت استفاده از الگوریتم پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی ، كنسول دستی با صفحه نمایش OLED 7 اینچی 7 اینچی جدید می تواند تصاویر 4K را تولید كند. نسخه فعلی فقط می تواند یک سیگنال 1080p تولید کند ، در حالی که برخی از بازی ها به 900p قفل می شوند.

نمایشگر 7 اینچی از پنل کنونی 6.2 اینچی سوییچ ارتقا خواهد یافت. نینتندو سوییچ با نمایشگر 7 اینچی با کنسول دستی Aya Neo مبتنی بر AMD Renoir APU مطابقت دارد. به جز رندرهای جعلی معمولی که قبل از هر کنسول و تلفن منتشر می شوند ، هنوز هیچ گونه نشتی در طراحی رخ نداده است. با این حال ، اختراعات ثبت شده نینتندو می تواند به ما راهنمایی کند که در حال حاضر این شرکت در حال انتخاب است. در سپتامبر 2019 ، این شرکت حق ثبت اختراع کنترل کننده های خم شونده را ثبت کرده است. می توان تصور کرد که چنین طرحی یک طراحی کاملاً پیچیده باشد ، این تنها رندری است که از آخرین نسخه کنسول توسط نینتندو منتشر شده است. دلیل این موضوع این است که به نظر می رسد ارائه شده از حق ثبت اختراع یک صفحه بزرگتر با حاشیه های باریک تر را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید  نینتندو نمی خواهد سوییچ ، Wii U دیگری باشد

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کنسول جدید نینتندو با صفحه نمایش OLED همراست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *